Toon posts:

[Linksys BEFW11S4] Compatible met .g kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Ik heb een Linksys BEFW11S4 router. Dit is een 802.11.b router.

Ik heb een laptop besteld welke zaterdag binnenkomt en deze heeft standaard een 802.11.g netwerk kaart aan boord (ingebouwd).

Kan ik nu met deze laptop verbinden naar mijn router of moet ik een 802.11.b netwerk kaart kopen?

Ik heb namelijk wel topics gevonden over 802.11.g routers met een .b netwerk kaart. Daar stond dat het moest werken maar ik vraag me af of het andersom ook kan (aangezien je bij die .g router het moest instellen volgens het topic).

Alvast bedankt.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 12:45:
Hoi.,

Ik heb een Linksys BEFW11S4 router. Dit is een 802.11.b router.

Ik heb een laptop besteld welke zaterdag binnenkomt en deze heeft standaard een 802.11.g netwerk kaart aan boord (ingebouwd).

Kan ik nu met deze laptop verbinden naar mijn router of moet ik een 802.11.b netwerk kaart kopen?

Ik heb namelijk wel topics gevonden over 802.11.g routers met een .b netwerk kaart. Daar stond dat het moest werken maar ik vraag me af of het andersom ook kan (aangezien je bij die .g router het moest instellen volgens het topic).

Alvast bedankt.
Ik geloof dat het wel gaat werken, ze zitten toch op de zelfde band.

En de meeste G kaarten zijn dual protocol dus B en G

Bijna iedere router kan het, dus waarom zou jou kaartje het niet kunnen.

En verder snap ik het nut niet echt van jou topic 8)7
Je zegt zelf dat je het al besteld hebt, volgens mij had je dan beter dit topic kunnen openen toen je nog niks had besteld :+

Nofi hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 28-04-2004 14:19 ]

Verwijderd

Gelukkig bestaat er iets als backwardscompatibility :) Even Googlen had je dat ook opgeleverd.

Dit topic is gesloten.