Toon posts:

wav naar ringtone

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag allen,
Als eerste instantie heb ik net een week de SX1 en moet zeggen : wat een leuk speledingetje.... ik heb er lang op moeten wachten, maar ja het heeft geloond.
Ik heb een vraag. Hoe kan ik een zelf gemaakt wav file als ringtone gebruiken. Ik zie wel bij ringtones het file whistle.wav, maar weet echt niet hoe je er 1 kan toevoegen. In het boekje kan ik het ook niet direct vinden.
iemand een tip. ?

groeten
Gus

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
EN wat voor een melding krijg je als je het gewoon naar je telefoon send?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het bestand op m'n e staan, maar ik kan deze alleen verzenden met MMS, Infr rood, Bluetooth. Kopieren naar heb ik ook al geprobeerd... jammer.
heb je tips ?

Verwijderd

Topicstarter
Toch nog een vraag. Ik heb en kan dus een andere ringtone cq wav file selecteren, maar nog steeds heb ik m'n siemens swing als standaard bel toon. hoe krijg ik dit in het profiel veranderd ?

groeten
Gus

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ken de specifieke handleiding niet, maar het lijkt me 8)7 als dit daar niet in staat :?

En waarom post je je vraag niet in Siemens SX1 - Deel 2 :?

[ Voor 37% gewijzigd door pagani op 04-05-2004 15:51 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit zal vast wel in de manual van je GSM staan, en anders kun je het gewoon in het 'grote' topic over deze telefoon vinden. Dat topic kun je ongetwijfeld met de GoT Search vinden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.