Ik heb Apache http Webserver op mijn server geinstaleerd, en als ik dan na de instalatie de pc opnieuw heb opgestart dan zegt apache dat er geen services installed zijn, Zijn er mensen die een oplossing hebben voor dit probleem?
Euhm, hoe heb je Apache geinstalleerd? (En welke? )
Als je instelt dat het het niet als service mag starten is het niet meer dan logisch, dan kan je het via de console opstarten.
Maar dit is ook uitgelegd in de vele handleidingen en G33rt's howto in Software Algemeen: FAQ, dus ik neem aan dat er wat anders aan de hand is: wat draait er wel, is de service geinstalleerd, hoe is alles ingesteld en wat zegt het event log?
Als je instelt dat het het niet als service mag starten is het niet meer dan logisch, dan kan je het via de console opstarten.
Maar dit is ook uitgelegd in de vele handleidingen en G33rt's howto in Software Algemeen: FAQ, dus ik neem aan dat er wat anders aan de hand is: wat draait er wel, is de service geinstalleerd, hoe is alles ingesteld en wat zegt het event log?
offtopic:
Titeledit, 'Probleem' zegt nogal weinig over wat er aan de hand is
Lees ajb SA Policy even door
Titeledit, 'Probleem' zegt nogal weinig over wat er aan de hand is
Lees ajb SA Policy even door
[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 28-04-2004 12:22 . Reden: titel ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ga met een dos venstertje naar je Apache/bin
Dan Apache -i
Of even bij je Administratie tools kijken, en zien of dide daar tussen staat
Dan Apache -i
Of even bij je Administratie tools kijken, en zien of dide daar tussen staat
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›