Toon posts:

[w2k] Adreslijst in public folders.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb probleempje. Ik heb zojuist een adresboek in Public Folders gesleept en de rechten ingesteld. Wat dus betekend dat er adressen in de folder contacts kunnen worden aangemaakt en gelezen enz. Werkt allemaal leuk. (trouwens: bedankt tweakers.... :D)

Nu het probleem: de gebruiker wil adressen kunnen toevoegen vanuit een nieuw mailtje. Dus als je op 'to' klikt, dat je tussen de Global Address List en All contacts enzo dus ook de nieuwe contact folder ziet, die dus in de Public Folders staat...

Weet iemand hoe dit kan???

Thnx in advance.

B3RRY

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Sinds wanneer heeft w2k adreslijsten? Ik neem aan dat dit over Outlook gaat (wat geen integraal onderdeel van Windows is en dus in SA thuishoort)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry, mijn fout. Het gaat dus over Exchange en Outlook...
Besturingssysteem is W2KServer... :D

Groetjes,

Berry

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 22:29
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 11:00:
Hi,

Ik heb probleempje. Ik heb zojuist een adresboek in Public Folders gesleept en de rechten ingesteld. Wat dus betekend dat er adressen in de folder contacts kunnen worden aangemaakt en gelezen enz. Werkt allemaal leuk. (trouwens: bedankt tweakers.... :D)

Nu het probleem: de gebruiker wil adressen kunnen toevoegen vanuit een nieuw mailtje. Dus als je op 'to' klikt, dat je tussen de Global Address List en All contacts enzo dus ook de nieuwe contact folder ziet, die dus in de Public Folders staat...

Weet iemand hoe dit kan???

Thnx in advance.

B3RRY
Outlook Address Book configureren.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
Grappig. Hoe??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik verplaats je topic nog eventjes naar Software Algemeen het is daar beter op z'n plek :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 22:29
Nou, eh, zoals je de Outlook Address Book service configureert (staat in de help van Outlook)

Eerst toevoegen als Address Book Provider, en daarna op de betreffende map het vinkje aanzetten dat die folder onderdeel uit moet maken van het outlook address book.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Pagina: 1