Toon posts:

Geforce 3 ti 200 op Compaq monitor.. trilbeeld :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

Ik heb een Compaq monitor van zo'n 4 jaar geleden met een Gefore 3 ti200 onder Windows XP. Sinds kort begint hij vreemd te trillen. Aan de linker en rechterkant trilt het beeld af en toe alsof er een storing is. Soms valt de monitor compleet uit. Aangezien dit zich niet alleen bij zware toepassingen voordeed heb ik maar de nieuwste drivers van de website van nvidia gedownload. Ik heb forceware 56.72 gedownload met WHQL licentie. Echter deze geven nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb de refresh rate op 60hz staan. Ook de kleuren heb ik teruggebracht naar 16 bit maar geen hulp... DirectX 9.0 staat er nog niet op maar zou dat kunnen uitmaken?

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:38

Ankh

.Howdy

heb je boxen naast je monitor staan? zoja, haal ze eens weg :P

Verwijderd

Kun je refresh rate niet wat hoger zetten? Dan trilt het beeld meestal ook minder ;)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:43
Heb je ook dat je beeld groeit en krimpt als je een venster met witte inhoud (verkenner venstertje) minimaliseert en maximaliseert? Vaak is dat een teken dat je hoogspanning niet je van het meer is.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:19

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik denk eerder dat dat je monitor is.... je kan ook ff kijken of je videokaart misschien te warm wordt?... van welk merk is die?

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Verwijderd

Kan je je monitor ook op een andere PC proberen? Of een ander beeldscherm op je PC? Dan kan je zien wat er stuk is, of stuk gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 15:05:
Kan je je monitor ook op een andere PC proberen? Of een ander beeldscherm op je PC? Dan kan je zien wat er stuk is, of stuk gaat.
Thanks for the tips :)
Pagina: 1