DVD-rom of CD-fikker kopen ??? WACHT NOG EVEN !!!

Pagina: 1
Acties:

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53
Als je van plan bent een DVD-rom of een CD-writer/re te kopen, raadt ik je aan nog even te wachten.
Ik heb een hardware-importeur gesproken en die wist mij te vertellen dat de reden is dat de DVD-rom en de CD-fikkers zo moeilijk leverbaar zijn is omdat alle grote fabrikanten momenteel bezig zijn met het ontwikkellen/fabriceren van DVD-rom en CD-fikker ineen ! jaja, dat lijkt míj in ieder geval cool.
Over de technische specificaties wist 'ie mij niet veel te vertekllen, wel dat de snelheden van fikken en DVD lezen fiks omhoog gaan met zo'n 2-in-1 geval. (de prijzen zouden ook gunstig zijn. (lijkt me wel cool, twee van die gleuven in een intern bakkie...)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:52
nou ik denk dat je dan gewoon een speler schrijver krijgt
die hetzelfde eruit ziet als andere branders
alleen kan ie in dezelfde gluef ook dvd's spelen
dus gewoon EEN gluef >:)

.

Verwijderd

Wat noem jij even ?? Tegen de tijd dat die dingen in de handel zijn en ook nog eens voor een leuke prijs... dan ben je wel een jaartje verder.

Groete, Camier

Verwijderd

volgens mij heeft Toshiba al zo'n ding. maar ik weet het niet zeker meer

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Niet op die dingen wachten en gewoon een DVD-speler en een CD-fikker kopen!!!

Geintegreerde systemen zijn k*t, want:
-Je moet immers voor on the fly kopieren nog altijd een extra cd-rom/dvd-speler hebben.

- Zo'n alles in een geval heeft een zware schrijfkop, waardoor hij betrekkelijk langzaam leest.

- Je gaat je dure (en kwestbare!!!) brander toch niet gebruiken om CDtjes en DVDtjes af te spelen, zondE!!!!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53
Die importeur vertelde mij dus dat er TWEE gleuven in zou komen waardoor dat 'on the fly' kopieren juist heel snel kon... dan gebruik je dus ook niet je fikker om te lezen.

Verwijderd

duss zou er een extrra kop in moeten, dus extra groot gaan we nou naar 10 1/2" drivers?

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:52
ja obi hoe willen ze die koppen in een 5,25 " plaatsen ?
heb je wel eens een drive van binnen gezien ? ze moeten die stomme cd's en dvd's toch ook aanslingeren

.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou, er kan nog verbazend veel in een halfsize-DIN behuizing...
Ik heb ooit een 4-wisselaar gehad, die eruitzag als een normale CD-ROM speler.
In PCM van deze maand staat die DVD-CDr-combi overigens; geen plaatje helaas, mijn scanner is dood.
Kaj.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Toshiba heeft al een cd bakker/dvd speler met twee koppen dus dat zal het probleem niet zijn, maar tegen de tijd dat die devices te koop zijn kun beter ff wachten, want dan komt weer het nog betere Yakamosi XXXLDVDCDRW-REM schijfje :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1