Toon posts:

muis op USB of ps2 wat is sneller ?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb een logitech scrollmuis. Heb'm op ps2 en usb gebruikt (verloopstekkertje zat erbij). nu zag ik in een andere forum een tijdje geleden dat als je muis op usb zit je pc met bv ut, opfor ed sneller reageert (meer 40 x p.s.) ik zie geen verschil |:(

bij wie is het wel sneller en moet je wat extra instellen ofzo ???

Verwijderd

Topicstarter
niemand ?

ben beetje ongeduldig :)

Verwijderd

Ps/2 is standaard 40 Hz, met PS/2Rate kan je het op 200 Hz krijgen.
Usb is 125 Hz

En je moet niet denken dat je binnen 4 min antwoord krijgt :(

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Maakt toch geen moer uit! Hoe je 't wendt of keert, jouw arm is nooit sneller dan je poort, ongeacht of 't PS/2 of USB is.

De Interrupt van een USB komt ook echt niet eerder aan dan die van je seriele poort, dus dit is gewoon een stompzinnig verhaal dat waarschijnlijk uit de koker van een Computer-Idee lezer komt.

Tip: Indien je geen andere USB devices hebt, disable 'em dan gewoon. Scheelt weer een IRQ en een hoop drivers. Daar wordt 'ie (marginaal, maar toch) wél sneller van.

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 19 december 2000 13:50 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

Newbie ;), hij moet het nog leren, eigenlijk had je niet moeten reageren, om hem te leren >:)>:)>:)>:)>:)>:)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 december 2000 13:50 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ps/2 is standaard 40 Hz, met PS/2Rate kan je het op 200 Hz krijgen.
Usb is 125 Hz

en hoe krijg ik die fequentie dan hoger ? kun je dat deze newbie uitleggen... >:) >:) in het windoos register vind ik wel ergens een rate maar ik weet niet of ik het hierin moet aanpassen of dat er een specifiek progje voor is ?

thanx
Pagina: 1