Toon posts:

Alcatel OT526

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ten eerste: ik heb 0,0 verstand van telefoons maar met behulp van internet heb ik toch een keuze kunnen maken.
ik was altijd erg anti mobiel (vooral de rage) maar aangezien ik op stage ga en dan met de trein en fiets moet vond ik het wel handig om er eentje te hebben.

ik wilde sowieso een pre-pay die altijd geldig is. zo kwam ik uit bij Orange.
ik wilde een zo veel mogelijk no-nonse telefoon (geen cam, kerstverlichting, koelkast etc) en hij moest niet duur zijn. ik vind die Nokia's uit de 3xxx serie niet echt mooi dus ik heb ook wel naar de looks gekeken (ik ga natuurlijk geen mobiel kopen die ik niet mooi vind).

zodoende ben ik tot het volgende gekomen:

Pre-Paid Orange
Alcatel OT526 € 49,-

Hier de belangrijkste info:

Afmetingen (L x B x D):97 x 42 x 20 mm
Gewicht: 77 g
Volume: 71 cc
Ingebouwde antenne
Standaardaccu: Lithium-Ion 600 mAh
Gesprekstijd: Tot 6 uur (Pmin, 50% DTX)

Afbeeldingslocatie: http://eshop.orange.nl/Pictures/Alcatel%20(b).gif

ik ga een dezer dagen naar de Orange winkel om hem in het echt te zien.
graag jullie mening

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:54

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Mening waarover?
Of je 'm moet kopen of ie goed is of de prijs oke is etc etc

de keuze voor een nieuw toestel blijf toch afhankelijk van je eigen wensen en eisen

An Explanation of l33t Speak

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Ik vind het wel mooi dat de antenne ingebouwd is en dat er een li-ion batterij in zit. Maar bij het merk alcatel heb ik direct zoiets van: het is de trust onder de digicams. Ik zou dan liever voor samsung, ericson of panasonic gaan.

Verwijderd

Topicstarter
"Maar bij het merk alcatel heb ik direct zoiets van: het is de trust onder de digicams."

beetje foute vergelijking?

ik ga de telefoon hoofdzakelijk gebruiken om contact op te nemen als ik bijv. een lekke band heb, de trein vertraging heeft of als er iets anders aan de hand is. ik ga niet op een terrasje mijn hele contactenlijst afbellen voor de lol.

alleen in noodgevallen wil ik bereikbaar zijn of andere kunnen bereiken. maar zoals ik al zei ga ik deze week naar de Orange shop om het ding in me handjes te houden.

heeft er iemand evt. nog een alternatief? iig Pre-Paid die altijd geldig is en telefoon niet duurder als 80 euro.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:14

FreakNL

Well do ya punk?

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:26:
"Maar bij het merk alcatel heb ik direct zoiets van: het is de trust onder de digicams."

beetje foute vergelijking?

ik ga de telefoon hoofdzakelijk gebruiken om contact op te nemen als ik bijv. een lekke band heb, de trein vertraging heeft of als er iets anders aan de hand is. ik ga niet op een terrasje mijn hele contactenlijst afbellen voor de lol.

alleen in noodgevallen wil ik bereikbaar zijn of andere kunnen bereiken. maar zoals ik al zei ga ik deze week naar de Orange shop om het ding in me handjes te houden.

heeft er iemand evt. nog een alternatief? iig Pre-Paid die altijd geldig is en telefoon niet duurder als 80 euro.
Als je het nou zelf een foute vergelijking vindt, waarom kom je het dan hier nog vragen? Wat had je dan verwacht? Dat tweakers dit ding de hemel inprijzen? Nee, dat gebeurt niet, wat Andre zegt is gewoon waar, het is een B-merk. Ik zou hem zelf ook niet moeten, maar als jij er tevreden mee bent, is alles toch ok?

Verwijderd

Als je een degelijk toestel wilt zou ik toch voor een ander merk kiezen. Ik ken serieus 4 mensen die allemaal een alcatel hebben gehad waarvan hij om de zoveel tijd uitvalt e.d. Mijn moeder heeft er zelfs 2 gehad en ze hadden hetzelfde probleem.

Als je een degelijk toestel wilt zou ik toch voor een nokia of sony ericsson gaan.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

mijn moeder heeft ook dit model. nu een jaartje ofzo.

werkt absoluut perfect en nog geen rare dingen meegemaakt.

ondanks dat ie zeer licht is, heeft ze em niet vaak mee. is mischien ook een reden voor de mini review hierboven.

voor de prijs (hij kostte toen iets van 79 euro) zou ik et niet laten. en de vergelijking met trust gaat niet helemaal op, me eerste mobiel was een alcatel en die heeft me nooit in de steek gelaten.
ik zou zo me siemens inruilen voor dit model.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:56

inXs

known as inXs

Ik zou voor de siemens a55 (of 52/50 lijken op elkaar, weet het ff zo niet) gaan.. Die hebben ze ook bij orange, prepaid..

Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/images/orange/tel_gr__siem_e50_noborder.jpg

Dit is de A50 iig.. Zit meen ik rond de 60euro.

Zelf hoor ik niet veel goede dingen over alcatel telefoons.

superB

Verwijderd

Topicstarter
ja, die was me inmiddels ook al opgevallen.
ff wat specs zoeken, aangezien iedereen Alcatel niet wat vind...

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 10:24

sjaakaq

It might get loud

Hmm beetje krote gesprekstijd niet?

Ik zou voor iets gaan als de Sony Ericsson T230. Deze kost prepaid ongeveer 80 euro. Ik heb hem in mijn handen gehad:
1)Ik snap de menu's (wat vrij bijzonder is).
2)Kleurenscherm=handig.

Het is geen kerstboom, heel no-nonsene. En hij heeft 12 uur gesprekstijd.

Je kan em 'virtueel uitproberen' (dus hoe de menu's werken enz.) op die link hierboven.

leoaq.fm // Jeune Loop

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:56

inXs

known as inXs

Mijn ma snapt zelfs die A50 dat is pas bijzonder :+

superB

Verwijderd

Topicstarter
leokennis schreef op 28 april 2004 @ 10:48:
Hmm beetje krote gesprekstijd niet?

Ik zou voor iets gaan als de Sony Ericsson T230. Deze kost prepaid ongeveer 80 euro. Ik heb hem in mijn handen gehad:
1)Ik snap de menu's (wat vrij bijzonder is).
2)Kleurenscherm=handig.

Het is geen kerstboom, heel no-nonsene. En hij heeft 12 uur gesprekstijd.

Je kan em 'virtueel uitproberen' (dus hoe de menu's werken enz.) op die link hierboven.
tis een mooie telefoon, maar is allen pre-paid bij T-Mobile. hoe zit het met hun policy wat betreft de geldigheid zodra je hem hebt opgewaardeerd?

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik heb iemand gezien die em prepaid had bij vodafone --> belminuten 2 maanden geldig.

Over t-mobile weet ik niet zoveel, maar als je bijv. steeds €10,- beltegoed koopt dan zul je niet met gigantische kapitalen aan ongebruikt beltegoed blijven zitten ;)

[ Voor 52% gewijzigd door sjaakaq op 28-04-2004 10:59 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:59

Super_ik

haklust!

tja, k heb laast voor dat doel een nokia 3310 gekocht, voor 30 euro, nieuw, is ook klein en prepaid.

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
leokennis schreef op 28 april 2004 @ 10:58:
Ik heb iemand gezien die em prepaid had bij vodafone --> belminuten 2 maanden geldig.

Over t-mobile weet ik niet zoveel, maar als je bijv. steeds €10,- beltegoed koopt dan zul je niet met gigantische kapitalen aan ongebruikt beltegoed blijven zitten ;)
dan denk ik toch dat ik voor de Sony Ericsson T230 ga met T-mobile pre-pay

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lijkt me een prima toestel. Als je toch iets anders wilt kun je een Nokia 3410 nemen, (verkrijgbaar voor 45 euro bij Scheer & Foppen op Koninginnedag). Is een zeer degelijk en betrouwbaar toestel zonder veel onzin.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik denk dat et belangrijk is dat je eerst gaat zien wat je ermee wil. ik zal bv nooit een toestel kopen met foto/videocamera omdat ik weet dat ik die mischien 2 weken zal gebruiken en daarna alleen zal gaan bellen.
bovendien is et weer zon modeverschijnsel en dus voor kinderen/tieners.

ik zou voor een lange standby gaan, dat opladen heb ik een apehekel aan

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Ik heb zelf de t230 omdat mijn t68i gejat was op vakantie, ik heb hem simlock vrij voor 100 euro gekocht bij zo'n phonehouse op de hoek (waar je niet eens kan pinnen...als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Echt een zeer relaxed mobieltje, klein, licht en de batterij gaat lang mee en geen onzin.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de site nog es gecheckt, voor mij nog net iets teveel functie die ik toch niet gebruik. ik neem de T100. die is ruim voldoende voor mij en ik vind die persoonlijk een net iets fijnere prijs hebben bij www.belcompany.com

Verwijderd

Topicstarter
kheb em gekocht. T-mobile prepaid en de Sony Ericsson T100

Afbeeldingslocatie: http://www.uk-o2-mobile-phones.co.uk/_common/images/phones/sony_ericsson/big/t100.jpg

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
lelijk.. :P

Verwijderd

beetje te laat voor je, maar voor iemand anders dan

Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/images/folder/2004-18/03.jpg

Philips Fisio

29 euro met 15 euro beltegoed.

das een telefoon voor 14 euro, niet duur hoor

en philips heeft hele lange standby tijd

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36

NoTimeRemains

I know

de sony erricson t100 super simpele phone met mooi design

This is the Way.

Verwijderd

Topicstarter
precies :) 1 nadeel vind ik het adressenboek; je kunt niet gewoon langs alle namen scrollen. je MOET iig 1 letter invullen

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

't is een mooie foon. Ik zou er altijd een met kleurenscherm genomen hebben maar ok ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-05 13:01

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:12:
ik wilde sowieso een pre-pay die altijd geldig is. zo kwam ik uit bij Orange.
Neehoor...

Je kan ook voor T-Mobile of Telfort kiezen, de hebben namelijk ook een onbeperkte geldigheid.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

Korakal

Up up up!

Titelfixje :)

Verwijderd

Topicstarter
t-mobile is niet oneindig. zie hun site. je moet 1 keer per 6 maanden bellen of gebeld worden. dan kun je weer 6 maand vooruit

Verwijderd

Topicstarter
leokennis schreef op 28 april 2004 @ 20:50:
't is een mooie foon. Ik zou er altijd een met kleurenscherm genomen hebben maar ok ;)
waarom met kleur? maakt toch nie zoveel uit?
Pagina: 1