Popup zonder klikken

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:17
hallo, ik heb een pagina waarin ik een pdf genereer. Werkt uitstekend. Na de code voor de pdf gebruik ik:

echo "<meta http-equiv='refresh' content='0;url=admin/pdf/factuur_edit.php?aktie=fill&factuurnummer=".$_POST['factuurnummer']."'>";

om door te schakelen naar andere pagina, maar tegelijker tijd wil ik automatisch een popup laten openen waarin de pdf staat. ik heb de volgende code om pop-up te openen:

javascript:factuur('admin/pdf/v_".$_POST['factuurnummer'].".pdf');

maar hoe laat ik die popup openen zonder op een link te klikken? dus automatisch?
de search leverde geen resultaten op, tenminste mij niet...ik heb geprobeerd die javascript:etc. in een <meta> te zetten maar werkte niet..

• Freee!!
  • Laatst online: 11:53

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Wees voorzichtig met pop-ups, de meeste mensen hebben er ondertussen een bloedhekel aan en blokkeren ze standaard.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• robg1984
ja dat weet ik maar is voor prive gebruik...

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

In de onload van je body dat window laten openen? Houd er wel rekening mee dat steeds meer mensen een popupblocker gebruiken, omdat het simpelweg irritant is als iets opent in een nieuw venster zonder dat je dat wilt.
edit:
Osiris :w :P

[ Voor 5% gewijzigd door pasta op 28-04-2004 09:38 ]

Signature

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
een javascript in de onload zetten van de body? :?

code:
1
<body onload="javascript:factuur('admin/pdf/v_".$_POST['factuurnummer'].".pdf');">

edit:
:( @ pastapappie :P

[ Voor 27% gewijzigd door Osiris op 28-04-2004 09:37 ]

Verwijderd

Dan zou ik een javascript maken die als eerste een new.window uitvoert en dan een window.location ipv een meta refresh, weet je zeker dat het goed gaat.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
onload :?
/basic
/spuit11

[ Voor 22% gewijzigd door Willem op 28-04-2004 09:37 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• robg1984
maar die onload kan dus niet omdat die pdf na de bode gegenereert word...had ik al aangedacht, als ik het in de body zet dan is die pdf nog niet gegenereert

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Hoe bedoel je na de body?
code:
1
2
3
4
5
6
<html>
<body>
//Genereer PDF meuk
<div onload="blaat">Gewoon even ter voorbeeld :)</div>
</body>
</html>

Als het goed is zou hij em zo na de PDF genereren uitvoeren. Waarom zet je je PDF script overigens niet boven je output (lees: HTML pagina) neer?

Signature

Verwijderd

onload wordt pas uitgevoerd nadat de totale pagina geladen is. Al geprobeerd / getest met een onload?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

de javascript in de php code zetten (dus tussen de <? echo "doe popup" ?> ). Nadat de pdf is gegenereerd kan daarna de popup komen.

Of je zet de popup in de pagina die de meta aanroept?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31

Pelle

🚴‍♂️

Dit is wel erg makkelijk ja :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.