Toon posts:

PSX Backup maken op PLEX. 12X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IS dit mogelijk en zo ja hoe.
Ik heb best veel pc games. ong. 200 ofzo.

ALleen ik ben nu een paar van mijn neefjes en mijn eigen cdees voor de psx aan het willen kunnen branden. Maar hoe doe ik dit/

Want kan dit op 12X? En met welke proggie en welke settings.

Alvast bedankt,
Een Tweaker

Verwijderd

Het mag niet cd's kopieeren, dus het niet gaan doen, ik vertel wel even hoe het kan ;)

Ik geloof dat je psx wel omgebouwd moet zijn om gebrande cd's te kunnen lezen. Er zijn ook zwarte cd-r's te koop, misschien dat die zonder ombouwen werken. Je kunt als het goed is de cd's gewoon met nero kopieeren, maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb het 1 keer geprobeerd, en toen ging het fout, waarschijnlijk door een CRC, ik heb het verder nooit meer geprobeerd omdat toch niemand die meuk wil hebben.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
PSXCopy kopen of even op het net zoeken. Zijn plekken genoeg met info hierover.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 12:48

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Je gaat waarschijnlijk de cd niet kopieren maar backuppen voor het geval dat er een kras opkomt of niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ya,
Je hebt gelijk.,. Want ik heb de originele spellen zelf. Dus in dit geval. Maar op hoeveel speed vanaf mijn DVD 10x40X SCSI naar brander PLEXTOR 12X SCSI en ervan uitgaand dat ik alle proggies heb op hoeveel fik je ze. Want ik kan veel fikken maar tot nu toe nie echt psx gefikked. Dus gisteren een testke met clonecd. 12x gaat eerst de cd naar hdd burnen en dan duurt dat ong. 10min. en dan nog fikken en de cd doet het perfekt.
Alleen nu met NERO ook op 12x en niet on the fly. deze doet ook ong. 10 a 12 min. naar hdd schrijven en terugschrijven ja 5 a 6 min. Alleen is het dus mogelijk om het on the fly te fikken zonder buffer underrun.

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-05 19:57

SveNRG

Onderweg

Snelheid boeit niet. Gewoon op 12x fikken. :7
En NIET on-the-fly. Gewoon netjes eerst naar HD.

Wat je moet doen:
Met CDRWin een .bin file maken en even kijken op www.gamecopyworld.com of er een crack op dat .bin bestandje toegepast moet worden (heb je ook weer een proggie voor dat je op die site kan vinden)

Succes.

All that you know, is at an end

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 23:39

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Heb je tijd teveel ofzo? Niet on-the-fly? natuurlijk wel! bouw een goed systeem!
'k heb tig PSX "backup"'s gemaakt that way..

Laat maar.. .

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 12:18
Ik merk zelf dat zeker bij wat oudere psx-en beter werken op 4 speed branden.
Pagina: 1