Welke Stroom aansluiting op toshiba T2000SX

Pagina: 1
Acties:

• sjaak34
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zal even snel mijn probleem voorleggen. Ik heb recentelijk een hele oude laptop gehad, alleen zonder stroomkabels. De laptop is een tohsiba T2000sx en ik wil hem gaan gebruiken om tekst op te gaan verwerken (met het lekkere weer is dat wel lekker denk ik). Ik heb op internet al gezocht naar gebruiksaanwijzingen, maar ik kom alleen sites tegen die me batterijen en adapters aan willen aansmeren =(

Ik dacht dat ik die stekker wel in elkaar kon knutselen, maar ik heb echt geen idee wat voor soort aansluiting dit is: Het is een soort 4-polig gevalletje die 18 Volt wil hebben (zie afbeelding).

[img]afbeelding bestaat niet meer[/img]

Een tweede optie is het om via de stroomvoorziening voor de batterij (14,4 V - 2200 mAh) bestemd is te gaan werken, maar ik wil eerst kijken of de 1e optie haalbaar is.

Dus als iemand mij kan vertellen wat voor soort aansluiting dit is, ben ik al heel erg geholpen. En een idee voor een oplossing zou natuurlijk helemaal geweldig zijn

[ Voor 3% gewijzigd door sjaak34 op 01-03-2011 13:37 ]

• sjaak34
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
eigenlijk haat :( ik bumps, maar ik moet dit gewoon weten... iemand een idee? (of hoe ik er achter komen?) Bedankt

Deze info heb ik verder nog gevonden (maar er staat verder weinig in wat voor soort aansluiting het is...):
http://www.csd.toshiba.co...soid=638332&BV_SessionID=

[ Voor 69% gewijzigd door sjaak34 op 30-04-2004 00:40 ]