Ik heb een probleem. Op een pc heb ik Win XP home, zo'n voorgeinstalleerd kant-en-klare Packerd Bell. Op zich is het een best leuke pc. Echter toen de computer weer eens op een zonnige dag werd opgestart begonnen er problemen. 
Het begon ermee dat hij te kennen gaf dat hij verkeerd was afgesloten. Zal best kunnen, kan me niet meer herinneren.
Twee opties, opnieuw in normale modus of herstel modus. Echter beide opties resulteerde elke keer maar weer in een reboot.
Gelukkig bestaat de F8 knop nog. Er was nog hoop. Ik ga niet alle opties opnoemen, maar elke optie heb ik geprobeerd. Echter elke keer weer resulteerd het in een reboot. Bij de herstel modus lukt het nog op in ms-dos prompt nog wat te doen, maar exe bestanden start hij niet op.
Dus de HDD maar in een andere pc die wel betrouwbaar is. Daar start hij ook niet op.
Eerst maar een virus-scan ... niks,
dan maar ad-aware en spy-bot ... ook niks,
dan maar hdd checkdisk van Windows ... ook niks, geen bad-sectors oid.
misschien dan de checkdisk van Partition Magic 8.x ... ook niks.
De boot.ini ziet er ook schoon uit:
Ik heb geen programma's geinstalleerd of geknutseld. Omdat het op 2 pc's niet doet zal het waarschijnlijk liggen aan of de HDD of aan Windows. Heeft iemand suggesties?
Het begon ermee dat hij te kennen gaf dat hij verkeerd was afgesloten. Zal best kunnen, kan me niet meer herinneren.
Twee opties, opnieuw in normale modus of herstel modus. Echter beide opties resulteerde elke keer maar weer in een reboot.
Gelukkig bestaat de F8 knop nog. Er was nog hoop. Ik ga niet alle opties opnoemen, maar elke optie heb ik geprobeerd. Echter elke keer weer resulteerd het in een reboot. Bij de herstel modus lukt het nog op in ms-dos prompt nog wat te doen, maar exe bestanden start hij niet op.
Dus de HDD maar in een andere pc die wel betrouwbaar is. Daar start hij ook niet op.
Eerst maar een virus-scan ... niks,
dan maar ad-aware en spy-bot ... ook niks,
dan maar hdd checkdisk van Windows ... ook niks, geen bad-sectors oid.
misschien dan de checkdisk van Partition Magic 8.x ... ook niks.
De boot.ini ziet er ook schoon uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| [boot loader] timeout=3 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect C:\CMDCONS\BOOTSECT.DAT="Microsoft Windows XP Herstelconsole" /cmdcons |
Ik heb geen programma's geinstalleerd of geknutseld. Omdat het op 2 pc's niet doet zal het waarschijnlijk liggen aan of de HDD of aan Windows. Heeft iemand suggesties?
[ Voor 8% gewijzigd door Indigo op 27-04-2004 23:36 ]