[Outlook 2000] email merge met attachment

Pagina: 1
Acties:

• Karina5000
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04-2025
Voor een mailing naar diverse emailadressen (geen spam, het zijn collega's) wil ik een gepersonaliseerde email versturen. Dit zou kunnen met mail merge vanuit de Outlook contacts, er is alleen 1 probleem: er kan dan geen attachment meegestuurd worden (in dit geval een nieuwsbrief in PDF formaat).

Ik heb in diverse nieuwsgroepen en via de search gezocht, maar geen antwoord kunnen vinden, behalve dan, dat het via Outlook niet mogelijk is.

Wel zijn er third parties die dit soort functionaliteit bieden, dit is helaas geen optie, men wil het via Outlook versturen en geen ander programma installeren/kopen.

Is er iemand die dit ooit TOCH gelukt is via Outlook?

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:00
Is het niet mogelijk om de file ergens op het web te plaatsen en de link door te sturen? Wordt door de meeste mailboxen beter geapprecieerd als het een beetje een grote PDF is.

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

• Karina5000
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04-2025
Dat zou mogelijk zijn inderdaad, maar ik ben bang dat ze dat ook niet willen, ze willen echt de pdf meesturen.