Toon posts:

Essent investeert in onzinreacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Essent investeert extra in kabelinternet

nou, het draadje is een half uur oud, en dan heb je al 2 reacties zoals deze die al 3x grappig gemodereerd is en deze reactie die ook helemaal 0 aan inhoud heeft.

De text 1e reactie:
Deze boer heeft ADSL
Groeten uit Dalen, een 1 of ander klein dorp.....

De text 2e reactie:
Whahaha, lekkur te laaaaaaaaaat. Kheb sinds 28 maart eindelijk ADSL. Lang leve KPN!
Fuck de Essent
Groetuh uit een klein dorpje in Friesland

Beetje mee in de gaten houden dus, verwacht nog wel meer van deze reacties
/me kan niet meer modden, heeft 2 reacties geplaatst :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Die "boer" uit Dalen liet zich provoceren door http://www.tweakers.net/r...Posting&ParentID=1020699:
das heel leuk dat nu ook de boeren in een of ander klein dorp op internet kunnen, maar daardoor heb ik minder waar voor mijn geld
Met recht een troll. Voor de Daler wordt het dus +0 overbodig, maar onzinnig is het niet. Die tweede heb ik een flamebait cadeau gedaan, dat taalgebruik blief ik niet.

Het is vandaag wel bijna 1-op-1 met draadjes op de FP en in TMF, heh :)

[ Voor 30% gewijzigd door Rataplan op 27-04-2004 23:22 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan schreef op 27 april 2004 @ 23:20:

Het is vandaag wel bijna 1-op-1 met draadjes op de FP en in TMF, heh :)
ja helaas wel, moet je nagaan hoe laag het niveau van de reacties op de FP dan is.
hier is een reactie waar ik op gereageerd heb:
niet als flame bedoelt ma hoe wille ze dat ooit doen , ze krijgen het aantal abonees nu nog niet eens fatsoendelijk geregeld qua snelheid . zie het grote @home problemen topic
en daar wille ze nu nog eens veel meer mensen bij hebben . denk niet dat dat gaat lukken
Ik wilde haast nog een linkje geven naar het spelling & gramatica nieuwsbericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nou wil ik niet zeuren hoor, maar grammatica was nog altijd met 2 m'en :9 Verder heb je groot gelijk wat betreft die flame reacties de hele dag al. Beetje jammer :/

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 23:31:
[...]

ja helaas wel, moet je nagaan hoe laag het niveau van de reacties op de FP dan is.
hier is een reactie waar ik op gereageerd heb:

[...]

Ik wilde haast nog een linkje geven naar het spelling & gramatica nieuwsbericht
Ik kaap je reactie even /me nu je toch dat grammatica nieuwsbericht ter sprake brengt. Afgezien van het feit dat dit bericht ons allemaal wel aangaat, hangen er ondertussen al meer dan 200 reacties onder. Wat extra aandacht van de modforce voor dit draadje kan geen kwaad. :)

/me Met dat 't iedereen aangaat bedoelt JAVA-Doctor dus dat iedereen over dit onderwerp wel een mening heeft :P

[ Voor 8% gewijzigd door JAVA-Doctor op 28-04-2004 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JAVA-Doctor schreef op 28 april 2004 @ 00:47:
[...]

Ik kaap je reactie even /me nu je toch dat grammatica nieuwsbericht ter sprake brengt. Afgezien van het feit dat dit bericht ons allemaal wel aangaat, hangen er ondertussen al meer dan 200 reacties onder. Wat extra aandacht van de modforce voor dit draadje kan geen kwaad. :)
IK ben hier gister middag al een eind doorgelopen, en heb er toen al heel wat omlaag gegooid. Ik wil geen dubbele moderaties uitvoeren op een reactie, maar zal er nog eens naar gaan kijken.

/me zijn spelling is ook niet super goed, maar kan er wel mee door denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 09:00:
[...]

/me zijn spelling is ook niet super goed, maar kan er wel mee door denk ik.
offtopic:
Daarom heb ikmook ff in de topic-title lopen kneuten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KeX schreef op 28 april 2004 @ 10:14:
[...]

offtopic:
Daarom heb ikmook ff in de topic-title lopen kneuten. ;)
Jezus wat ben jij gemeen zeg :o
Pagina: 1