Toon posts:

[LYCOS] Directe Afschrijving blokkeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu een jaar een Lycos Basic abbo (86 euro incl. per jaar).
Nu zie ik toevallig dat het dus 12 maanden geleden is dat ik deze heb aangevraagt en is het tijd voor een nieuwe betaling. Nu wil ik er eigenlijk van af echter heb ik blijkbaar (hier weet ik dus niets van) ingesteld dat ik de betaling via Directe Afschrijving wil laten geschieden.

Ik wil dus niet meer betalen voor deze hosting (stopzetten dus) echter is de afschrijving al door de bank bevestigd maar nog niet van mijn rekening afgeschreven.

Wat zijn de mogelijkheden in dit geval?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Naar de bank gaan en de incasso ongedaan maken, daarna advocaat inhuren omdat je je niet aan je contractuele verplichtingen met Lycos houdt.

Verwijderd

eerst je contract lezen wat opzeg termijn is, en kijken of je er nog een jaar aan vast zit. is dit niet het geval opzeggen, en binnen 4 weken nadat het officiel(dus op strookje binnen hebt) het terug laten schijven

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten te vermelden, ik heb niets van een contract met een handtekening getekent.

Verwijderd

mwa, dan mag je het altijd gelijk stopzetten, en het bedrag terugvragen via de rekening, kijk wel uit een contract is ook rechtrsgeldig als je een eula of zoiets hebt ondertekend met ik ga akkoord, dan ben je hier wel aan gebonden(dus kijk uit met dit soort diensten, je kan er niet vrolijk van worden :( ).