Toon posts:

Wat te doen bij slechte service webwinkel???

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb begin deze maand een maxtor HD gekocht bij Qonlinecomputers. Na een redelijke tijd gewacht te hebben, krijg ik mijn HD ingepakt in bubbeltjespapier thuisgestuurd. Natuurlijk heeft dat ding de reis niet overleefd en kan ik em weer terugsturen. Na een hele tijd te hebben gewacht op mijn RMA nr stuur ik de Hd terug en vraag of ik mijn geld weer terug kan hebben want ik heb t helemaal gehad met die gasten. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen en het telefoon nr wat staat vermeld is ook niet in gebruik.

WAT IS HIER TEGEN TE DOEN?????

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:58
Afwachten of langs gaan als je een adres hebt. Verder misschien een slechte waardering geven in de survey om andere mensen te waarschuwen en er gewoon niks meer kopen.

The devil is in the details.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

als het bedrijf echt niet mee wilt werken, kan je je HD desnoods nog RMA'en bij de producent.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hmmzz ik zag vandaag toevallig dit:
Bestelling komt niet en geen reactie, opgelicht?
te lezen.

Een 19 jarige runt in ieder geval die winkel door boven op zolder met dozen te sjouwen :D
De topicstarter van mijn genoemde topic had al problemen met de late afhandeling van z'n bestelling.
En bij de kamer van koophandel kan je vast wel een uittreksel opvragen over zijn zaakje.

offtopic:
Hmzz, benbenieuwd hoe het met zijn BrEeZaHvoorraad gaat :p

[ Voor 24% gewijzigd door AW_Bos op 27-04-2004 23:09 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ALs ze ook niet reageren op telefoon of herhaalkde mailtjes moet je maar een aangetekende brief sturen waarin je je geld terugeist. Bij mailtjes is het nl. nogal makkelijk om te zeggen dat er een 'storing' was oid...

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Palomar schreef op 27 april 2004 @ 23:07:
ALs ze ook niet reageren op telefoon of herhaalkde mailtjes moet je maar een aangetekende brief sturen waarin je je geld terugeist. Bij mailtjes is het nl. nogal makkelijk om te zeggen dat er een 'storing' was oid...
Aangetekende brieven kunnen geweigerd worden.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:50
Hier is de shopsurvey voor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.