Geen plaatje meer in msn messenger 6.1?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015
Hallo,

Laatst probeerde ik msn messenger 6.1 op te starten, komt er inneens een melding dat ik m'n messengerversie moet updaten.
Ikke: NEE!
Bil Gates: JA!
Ook al wilde ik dit niet, omdat ik dat zwaar nutteloos vind, moest het, anders kon ik niet door. (Dank u Microsoft, met je leuke grappen! :r )

Maargoed...

Ik dus automatisch laten updaten (naar versie 6.1???). Weer inloggen... niets aan de hand. Totdat ik een msn geprek met iemand begon merkte ik ineens dat ik het plaatje van diegene met wie ik aan het praten was, niet meer aanwezig was.

Opzich geen ramp, maar ik vind het toch wel vervelend. Ik wil graag het "logo'tje" van de andere gebruikers zien... die van mezelf zie ik nog wel en kan ik ook aanpassen enzo.
Ik kan het ook nergens aanzetten, naar mijn weten (alles al afgezocht).

En nee, het is niet dat ik dat pijltje aan de zijkant vergeten ben (waarmee je het plaatje verbergt), want dat pijltje is er gewoon niet.

Helping me!

[ Voor 3% gewijzigd door MNECMotU op 27-04-2004 22:55 ]

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

Verwijderd

Misschien heeft diegene waar het plaatje van was het gewoon uitgezet?

• MNECMotU
Nee, was 't maar zo'n feest...

Het is dus echt bij alle gesprekken en ik vraag het ook regelmatig of het bij de ander aanstaat of niet.

Andersom (dus mijn plaatje) zien de andere mensen wel :?

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

Verwijderd

Staat er geen mooi pijltje rechts van waar het plaatje eerst stond? Dus ik bedoel dat het plaatje verborgen is en je gespreksvenster breder is geworden.

• MNECMotU
MNECMotU schreef op 27 april 2004 @ 22:55:
En nee, het is niet dat ik dat pijltje aan de zijkant vergeten ben (waarmee je het plaatje verbergt), want dat pijltje is er gewoon niet.
Als je misschien eerst leert lezen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 23:05:
Staat er geen mooi pijltje rechts van waar het plaatje eerst stond? Dus ik bedoel dat het plaatje verborgen is en je gespreksvenster breder is geworden.
edit: sorry, voor het half lezen

Verwijderd

Heb je al bij Extra -> Opties -> Persoonlijke gegevens gekeken? Staan de vakjes onder 'Mijn Afbeelding' wel aangevinkt?
Anders is misschien opnieuw installeren wel de oplossing.

• MNECMotU
Aaaah, kijk eens aan...

"De afbeelding van anderen weergeven" stond dus uitgevinkt...

Dat was 't... gewoon helemaal over het hoofd gezien. Stomstomstom :+
Ik zou zeggen, bedankt en dichtgooien maar!

[ Voor 6% gewijzigd door MNECMotU op 28-04-2004 00:17 ]

• ProCal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2023
MNECMotU schreef op 27 april 2004 @ 22:55:
Hallo,

Laatst probeerde ik msn messenger 6.1 op te starten, komt er inneens een melding dat ik m'n messengerversie moet updaten.
Ikke: NEE!
Bil Gates: JA!
Ook al wilde ik dit niet, omdat ik dat zwaar nutteloos vind, moest het, anders kon ik niet door. (Dank u Microsoft, met je leuke grappen! :r )

Maargoed...bla
Zeikerd... Met je gezeik.. Gebruik dan lekker een andere IM

Eh... Na even mijn waarschuwingen te hebben bekeken verander ik mn vraag maar ff... :r

Waarom gebruik jij niet gewoon lekker een andere IM? In plaats van WEL MSN te gebruiken en te zeuren op Microsoft

[ Voor 19% gewijzigd door ProCal op 28-04-2004 00:30 ]

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 08:50

blizt

Wannabe-geek

Misschien omdat veel van z'n vrienden ook MSN gebruiken? Ik gebruik ook ICQ & MSN, maar slechts 5 mensen in m'n ICQ ofzo .... en m'n msn zit lekker vol met 150 people...

United we stand, and divided we fall

• ProCal
blizt schreef op 28 april 2004 @ 00:45:
Misschien omdat veel van z'n vrienden ook MSN gebruiken? Ik gebruik ook ICQ & MSN, maar slechts 5 mensen in m'n ICQ ofzo .... en m'n msn zit lekker vol met 150 people...
Ja, en? Word je dan verplicht om een Microsoft product te gebruiken om die mensen te kunnen benaderen? Nee toch he... :Z

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Overigens wil ik hier nog wel even aan toevoegen dat ik het helemaal niet zo raar vind dat MS updates uitbrengt voor MSN en dan alle MSN gebruikers op den duur verplicht deze dan ook te gaan gebruiken... Daar is weining vreemds voor dit soort software, al zeg ik het zelf.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• ProCal
SithWarrior schreef op 28 april 2004 @ 00:50:
Overigens wil ik hier nog wel even aan toevoegen dat ik het helemaal niet zo raar vind dat MS updates uitbrengt voor MSN en dan alle MSN gebruikers op den duur verplicht deze dan ook te gaan gebruiken... Daar is weining vreemds voor dit soort software, al zeg ik het zelf.
Inderdaad. _/-\o_

• MNECMotU
Okee, updates vind ik opzich helemaal niet erg, maar Microsoft is wel een ster in het verzinnen van de meest nutteloze updates.
Ik had dus msn-messenger 6.1 erop staan en na de update was dit nog steeds msn-messenger 6.1 (misschien een iets latere build ofzo).
En dat is dus de reden dat ik zo liep te zeiken op microsoft.

Een andere IM gebruiken doe ik dus niet, omdat iedereen die ik ken ook msn gebruikt. En ja, er zijn wel van die "alles-compatible" messengers als Trillian enzo, maar elke keer als iemand trillian gebruikt, kan ik niet goed bestanden uitwisselen met diegene.

-> Dus voel ik mij weer enorm verplicht msn-messenger te gebruiken...
Wat ik overigens geen ramp vind hoor, want het is een prima programma.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je MSN Messenger 6.2 ook al geprobeerd?
Pagina: 1