Toon posts:

[Q3]Hangt spontaan na installeren nieuwe detonators.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst 56.64 voor WinXP. Ik kreeg mijn TV-out niet goed aan de praat, dus maar even geprobeerd de nieuwste te installeren: 56.72, dus ook voor WinXP.

Nou heb ik intussen al het TV-out probleem opgelost, wat daar niet aan lag, maar sindsdien heb ik dus dat Q3 spontaan hangt. Soms met een blauw scherm, wat zo snel weg is dat ik het niet eens kan lezen (auto-reboot), soms met windows error, zonder verdere info.

Nou heb ik natuurlijk meteen geprobeerd die 56.64 terug te zetten omdat ik daarmee geen problemen had, maar dit blijkt dus niet te helpen |:(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je dit probleem alleen met Q3?

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:54
Zet je auto reboot eens uit en zoek eens met de foutcode van het BSOD op de knowledgebase van Microsoft. Daar staat meestal wel een oplossing waar je iets mee kan.

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 27 april 2004 @ 23:28:
Heb je dit probleem alleen met Q3?
Voor alsnog wel. Al wil sindsdien explorer.exe ook af en toe nog wel eens crashen. De error die daarbij hoort zal ik zo snel mogelijk kopieren.
MuddyMagical schreef op 27 april 2004 @ 23:39:
Zet je auto reboot eens uit en zoek eens met de foutcode van het BSOD op de knowledgebase van Microsoft. Daar staat meestal wel een oplossing waar je iets mee kan.
Uh.. ik heb geen idee of dat mogelijk is en zo ja, hoe je dat moet instellen :o

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gekeken of ik snel kon zien wat de foutmelding was en het is deze:

http://support.microsoft....l;165863&Product=winxpINT

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL dus, maar de rest van de parameters kan ik niet zo snel lezen.

Het heeft dus daadwerkelijk iets te maken met die detonators. Ik ga nu proberen in veilige modus de drivers bij apparaatbeheer volledig te verwijderen, opnieuw op te starten en dan de oude te gebruiken.

update

Nou dat helpt dus niet. Ik krijg nu alleen wel een algemener blauw scherm, waarvan ik weer de inof niet snel kun lezen (hoe zet je dat uit |:(). Ik krijg het ook altijd pas op z'n vroegst na een paar minuten spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 15:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog ideeen :/

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
zo gaat uitzetten van de auto-reboot:
control panel > system > advanced > startup and recovery "settings" > "automatically restart" wegvinken onder stukje van system failure.

als het goed is heb je nu alle tijd om de code te lezen :)

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Explorer crashes hebben meer mensen last van : [rml]Eichii in "[ XP]Explorer.exe heeft fout veroorzaakt?"[/rml]

Dus jij bent niet de enige, maar probeer eerst de oude drivers weg te halen voor de nieuwe drivers te installeren.
Pagina: 1