offtopic:
Ik wil ten eerste duidelijk maken dat het hier niet om een warez-request of iets dergelijks gaat. Het gaat alleen om de vraag of een dergelijk programma bestaat of gemaakt kan worden...
Ik wil ten eerste duidelijk maken dat het hier niet om een warez-request of iets dergelijks gaat. Het gaat alleen om de vraag of een dergelijk programma bestaat of gemaakt kan worden...
Ik heb bepaalde bestanden gedownload van het internet. Het doet er niet toe hoe ik eraan kom, maar ik irriteer me vooral hoe die bestanden zijn opgemaakt.
Ik wil rust op mijn HDD en zorgen dat alles er geordend uitziet. Ik zit met het volgenden:
Als ik bijvoorbeeld een bestand van iemand krijg of download ziet het er zo uit:
code:
1
| bestands naam: virus_inc_-_the_virus-vinyl-2004-*** |
en de inhoud als volgens:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| bestand: [tac] - ( 30m 3f - complete - trance 2004 ) - [tac] winamp playlist file: 00-virus_inc_-_the_virus-vinyl-2004-*** MSInfo document: 00-virus_inc_-_the_virus-vinyl-2004-*** SFV-bestand: 00-virus_inc_-_the_virus-vinyl-2004-*** Winamp Media file: 01-virus_inc_-_the_virus_(original_club_mix)-*** Winamp Media file: 02-virus_inc_-_the_virus_(villa_and_vince_treatment_mix)-*** Winamp Media file: 03-virus_inc_-_the_virus_(riot303_vs_observer_remix)-*** Tekstdocument: upped by ********** |
Ik vind dit een beetje omslachtig en heb alleen de *.mp3's nodig. En de bestandsnamen vind ik ook 'vreemd'. Ik heb het het liefste zo:
code:
1
| bestands naam: Virus Inc - The Virus |
en de inhoud als volgens:
code:
1
2
3
| Winamp Media file: 01. Virus Inc - The Virus (Original Club Remix) Winamp Media file: 02. Virus Inc - The Virus (Villa & Vince Treatment Remix) Winamp Media file: 03. Virus Inc - The Virus (Riot303 Vs. Observer Remix) |
Kijk dit houd het simpel en je hebt niet meer op je Pc staan dan nodig is
Weet iemand of daar een programma of dergelijke voor is, want ik heb zoveel van die bestanden dat me dat weken gaat kosten (zonder gein) totdat ik alles heb hernoemd en heb verwijderd.
Ook denk ik dat tevens veel mensen hier wat aan hebben, want die willen die bestanden eigenlijk ook niet op hun Pc hebben staan. Misschien ben ik wel een beetje mierenn**kerig, maar ik wil mijn Pc gewoon geordend houden
Weet iemand hoe mijn probleem op te lossen is?
Het gaat me, nogmaals, alleen om het programma niet om de warez of iets dergelijks. Het gaat me alleen om een programma dat automatisch alle bestanden behalve de *.mp3's eruit gooit en de naam ervan verandert volgens bepaalde regels.
Regels:
+Elk nieuwe woord begint met een hoofdletter
+Elk letter dat na de eerste letter volgt moet een kleine letter zijn
+Elk '_' wordt vervangen door een ' ' (spatie dus
+Voor elk bestand moet '01. ' komen, of '02. ', enz.
+Het woord 'and' moet vervangen worden door '&'
+Het woord 'versus' moet vervangen worden door 'Vs.'
+Het woord 'featuring' moet vervangen worden door 'Ft.'
+(enz.)
Samengevat:
[nummer]. [artiest] - [titel].mp3
Is dit mogelijk