Toon posts:

Download zakt in elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem.
We hebben hier thuis Luna ADSL 512/256 wat sinds 2 dagen is overgegaan op 1024/512. We hebben Telindus 1111 ADSL bridge en ons netwerk bestaat uit 3 computers (XP) die staan verbonden (via UTP) met een Sweex broadband router.

Nu ben k een flinke downloader (eMule) en heb iets van 40 bestanden in mijn lijst.
Als eMule niet aanstaat dan krijg k bij elke speedtest (op elke computer) rond de 100 kb/s, als eMule net aanstaat blijft dat hetzelfde maar na een paar minuten zakt de snelheid in elkaar tot meestal iets van 20 kb/s (op elke computer).

Het rare is als k eMule uitzet dan blijft dat zo. Pas als k me computer uitzet en de Telindus uit en weer aanzet dan gaat de snelheid weer naar 100 kb/s.

Nu heb k al het max. aantal connecties en het max. aantal connecties in emule al verlaagd maar dat maakt niets uit. Na een tijdje gaat de download snelheid weer naar 20 kb/s.

Kent iemand dit probleem?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

eMule opensource eDonkey, deel 11

Oh en aangezien dit instelling afhankelijk is lijkt me het wel handig dat je er daar wel wat meer over verteld ;)

edit:
Je router raakt verzadigd ik vliegt over kop(aantal verbindingen), zo lijkt het. Koop en betere of zet het max verbindingen lager :(

[ Voor 30% gewijzigd door SSH op 28-04-2004 18:00 ]