[PC] Manhunt

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:19

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
aangezien ik nog een topic miste over Manhunt, open ik em bij deze.

Afbeeldingslocatie: http://www.take2games.com/images/slicks/manhunt_product_shot_PC.jpg
They just killed Cash. Now, they want to kill him again.
America is full of run down, broken rust-belt towns where nobody cares and anything goes. In Carcer City, nothing matters anymore and all that's left are cheap thrills. The ultimate rush is the power to grant life and take it away, for sport. This time James Earl Cash, you are the sport. They gave you your life back. Now, they are going to hunt you down.

You awake to the sound of your own panicked breath. You must run, hide and fight to survive. If you can stay alive long enough, you may find out who did this to you.

This is a brutal blood sport.
Manhunt is een game waarin je James Earl Cash speelt.
je bent net ter dood veroordeelt, maar je blijft toch leven.
Een of andere gek heeft een hoger doel voor je...
Niet de wereld redden, maar kijkcijfers trekken.
Dit doe je door Kills te maken, zoveel mogelijk, zo bloederig mogelijke kills. Gereedschappen hierbij zijn o.a. Honkbalknuppels, stukken glas, plastic zakjes en Koevoeten...

Het heeft wat weg van GTA:VC, zelfde aanzicht, alleen dit maal geen oma's enzo... (zou iets te gruwelijk worden denk ik :X )
anyway, je ziet Cash van achter, en je bestuurd hem gewoon als in GTA.
Ziet er allemaal ERUG netjes uit, en de kleine details die Rockstar altijd in zijn games gooit zitten hier ook weer in. (denk dat de bloederigheid op zich al een kenmerk zijn, maar ik doel meer op de grove taal, en kleine dingetjes, texten op muren etc)

Ik heb het een uurtje gespeeld, en ik sta toch wel beetje versteld van het geweld.
Het is namelijk Extreem hard!! voorbeeldje:
je ziet een vijand lopen, dus je volgt hem, al sneakend. Op een gegeven moment krijg je een "lock" op hem. Hoe langer je dan je action knop (muis knop 2) in gedrukt houd, hoe gruwelijker de moord zal zijn, en hoe meer credit je krijgt (hoe meer kijkcijfers).
heb je een plastic zakje in je handen, dan doe je die over het hoofd van je vijand, geeft hem een aantal stompen, om vervolgens in een vloeiende beweging zijn nek te breken...
Ook kan je met een stuk glas aan de gang gaan, doe je het goed, dan zie je hoe Cash het stuk glas op verschillende wijzen in het hoofd van de vijand steekt.

Je moet er van houden, dat is eigenlijk denk ik waar je rekening mee moet houden.

Nogmaals, voordat je het koopt of speelt, ik heb je gewaarschuwd, het is ECHT HARD GEWELD!! (vind je dit juist leuk, dan is of dit spel, of een gesticht wat voor jou :P :Y) j/k)

Goed, genoeg gepraat: wat links en wat screenies

Officiele site (flash): http://www.rockstargames.com/manhunt/
andere officiele site (geen flash): http://www.take2games.com...title=manhunt&platform=PC

Wil je weten wat voor Moves er zijn om je tegenstanders af te maken, zie dan deze page: http://db.gamefaqs.com/co...ile/manhunt_execution.txt

Screenies (niet ingame)
Afbeeldingslocatie: http://www.take2games.com/images/slicks/manhunt_ss1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.take2games.com/images/slicks/manhunt_ss2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.take2games.com/images/slicks/manhunt_ss3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.take2games.com/images/slicks/manhunt_ss4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcity.com/~media/manhuntpc/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcity.com/~media/manhuntpc/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcity.com/~media/manhuntpc/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcity.com/~media/manhuntpc/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcity.com/~media/manhuntpc/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcity.com/~media/manhuntpc/6.jpg

deze heb ik net ff gemaakt, ook als voorbeeld van die geintjes van rockstar.
dit is nog in eerste level, beetje tutorial achtig.
hier heb ik dus een plastic zakkie vast, en ga ik die gast wurgen.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/812H8V4N6Q89/picserver.jpeg

Het valt mij van deze game best wel tegen hoe die baddies te killen zijn.
je moet gedult hebben om te kijken hoe ze lopen, en dan moet je nog goed op de knoppen drukken ook, wil je een echte film kill krijgen. je kan ze ook gewoon dood meppen, maar met zon gelockte move krijg je helemaal filmachtige beelden te zien.

nix meer te zeggen behave, Go Kill'em all! (in de game wel te verstaan!)

[ Voor 20% gewijzigd door TepelStreeltje op 29-04-2004 22:55 . Reden: editje paar foutjes weg, en paar plaatjes derbij ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vondt hier dus helemaal niks aan.

Oh ja, die move met die kettingzaag was wel tof. Recht door een baddy zen hoofd raggen, heel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij lijkt mij wel tof !
allees wil ik eerst Hitman 3 hebben (doen) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 16:53

hayate666

zwaardfetisjist

Ik heb het nog niet gespeeld, maar het lijkt me een leuke variatie op een stealth game :P

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komop Chiel ;)

beetje zoeken jonge

[rml][ PC] Manhunt - Rockstar[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het vorige topic liep niet zo en dat kan ik wel begrijpen ook .

Ik vind het een puur consolespel en dan nog niet leuk ook :)
maarja ik heb dan ook maar een half uur doorgezet en de sfeer in het spel vind ik ook niks eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik vind het spel wel wat hebben, sfeervol enzo...
Wel uiterst gewelddadig, ben heel wat gewend, maar moest toch even slikken toen Cash de 'gruesome kill' met de baseball bat uitvoerde, om maar niet te zwijgen van de crowbar...

Vind het wel vrij moeilijk, als je even gezien wordt ben je gelijk de lul als een paar ventjes tegenover je staan!

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
sja idd, helemaal met jullie eens warmonger en Chi3f.

tis best pittig...

ennuh, indi, ik heb search gedaan, maar kon niets anders vinden dan een vraag over manhunt in problemen. vandaar dat ik topic gemaakt heb.

misschien dat ik morgen nog ff ga spelen, dan zal ik wel wat screenies maken

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

TepelStreeltje schreef op 28 april 2004 @ 00:07:
sja idd, helemaal met jullie eens warmonger en Chi3f.

tis best pittig...

ennuh, indi, ik heb search gedaan, maar kon niets anders vinden dan een vraag over manhunt in problemen. vandaar dat ik topic gemaakt heb.

misschien dat ik morgen nog ff ga spelen, dan zal ik wel wat screenies maken
Je bent het met mij en warmonger eens? Terwijl we verschillende meningen hebben over het spel? verklaar je nader... :)

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Ik denk dat je het spel niet zo zeer om de geweldadige aspecten moet willen spelen, dat is leuk maar na een tijdje wordt het toch wel een beetje hetzelfde liedje. Daarintegen vind ik het stealth aspect wel leuk uitgewerkt. Je moet geduldig te werk gaan en opletten wat de verschillende mogelijkheden zijn.

Ik heb pas de eerste 4 a 5 levels gedaan, maar tot nu toe valt het zeker niet tegen. Het is niet wat ik er van verwacht had, maar misschien daarom ook wel leuker.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Chi3F schreef op 28 april 2004 @ 00:14:
[...]

Je bent het met mij en warmonger eens? Terwijl we verschillende meningen hebben over het spel? verklaar je nader... :)
dat het moeilijk is, en voor console.
en dat ik idd wel ff moest slikken toen die Gruesome crowbar kill langs kwam...
met rechts klikken krijg je andere kills als met links...

ben net toch nog maar ff stukkie verder gaan spelen...
zit ondertussen in Road to hell, waar je 3 ventjes, die bij elkaar lopen moet killen... is me nog niet gelukt...

voor de rest lukt het al erg goed; killen (niet dat ik er trots op ben, maar goed :S)

kweenie of ik dit spel nog lang ga spelen alleen, vind het echt wat te ver gaan...

vraag me btw ook af waarom het nog niet verboden is in verschillende landen, of is dit al wel zo?
want als er een spel suggestief is, dan is het dit wel...
carmegeddon was ooit erg, dit is erger :X :r

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het geweld best meevallen, heb m gekocht omdat ik dacht dat ie echt gruwelijk zou zijn maar van die move met de crowbar of dat zakje wordt ik echt niet nat hoor :P
De sfeer is goed en spannend en je schrikt je af en toe echt kapot......

Alleen het beeld is wel matig, het ziet eruit alsof je de hele game op een observatiesysteem zit te spelen dat wordt op een gegeven moment wel een beetje irritant :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Ik vind het nerguns naar spelen en de graphics zijn om te huilen imo (En nee ik speel het niet op een 16mb kaartje maar op een 9800xt 256 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 15:26:
Ik vind het geweld best meevallen, heb m gekocht omdat ik dacht dat ie echt gruwelijk zou zijn maar van die move met de crowbar of dat zakje wordt ik echt niet nat hoor :P

Alleen het beeld is wel matig, het ziet eruit alsof je de hele game op een observatiesysteem zit te spelen dat wordt op een gegeven moment wel een beetje irritant :)
bedoel je dat ruis-effect?

Dat kan je gewoon bij opties uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 15:26:

Zie eerder, kan je uit zetten die optie.

edit:
oepsie de poepsie te laat

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:46

spaceboy

Op grote hoogte

Ik snap alleen iets niet. Ik ben nog helemaal aan het begin dus ik vraag het maar gelijk:

Als je ergens in een schaduw zit te wachten op een badguy en hij komt in de buurt komt er zo'n groen signaal om z'n hoofd (zoiets van "nu kun je 'm attacken"), maar als ik dan aanval (ik heb nu bijvoorbeeld een glasscherf in m'n hand) gaat hij gewoon zitten slashen. Met als gevolg dat die kerel na 'n paar keer slashen terug begint te meppen en ik via m'n oortje iets te horen krijg van "use stealth for christ sakes". Hoe de hell kan ik in 1 steek iemand doodraggen van achteren?"

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-10 23:58
second attack doen :)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 25-10 19:58
Ik vind het meer een game die beter op de console had kunnen blijven.
Vind hem helaas heel erg tegenvallen, had er iets meer van verwacht.
Het veelal onopgemerkt rondsneaken en mensen afmaken komt wat eentonig over en na een uurtje is er voor mij al snel de lol van af. De graphics en de sound zijn wel ok, en de gameplay ook wel. Komt toch nog ietwat consoleachtig over imo.
Helaas niet mijn game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ff rectificeren :-)
Als je achter iemand sluipt en er verschijnen 3 van die draaiende groene pijltjes moet je je rechtermuis ingedrukt houden totdat die pijltjes rood zijn, als je dan een move uithaalt (bijv. met de baseball bat) zijn deze toch best wel heftig, desalniettemin is dat wel grappig om te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 02:46

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 22:58:
Ik moet ff rectificeren :-)
Als je achter iemand sluipt en er verschijnen 3 van die draaiende groene pijltjes moet je je rechtermuis ingedrukt houden totdat die pijltjes rood zijn, als je dan een move uithaalt (bijv. met de baseball bat) zijn deze toch best wel heftig, desalniettemin is dat wel grappig om te zien :P
Oh? Ik was er ondertussen juist achtergekomen dat je zo dichtbij moet komen dat de pijltjes van groen naar grijs veranderen. Dan krijg je zo'n "filmpje" waarbij je de hunter in 1x uitschakelt. Wel lekker bruut met die baseball bat. Leuk detail is dat je het hoofd van de hunter aan gruzels kunt slaan als 'ie ligt. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
Beetje vreemde stealth game, steeds wegrennen en in de schaduw wachten en die gasten zijn echt nachtblind want ze kijken me recht aan en menen me niet te zien! :X

Toch twee uur achter elkaar gespeeld om gruwelijkere slachtingen te krijgen door action 1 of 2 langer ingedrukt te houden, maar de controls zijn echt wazig! :/

Nee, dan zijn GTA3 en Vice City toch stukken leuker! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkipZ
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-10 00:00
je moet ervan houden...
En ik doe dat! :) Echt vette game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 26-10 23:58
als ik zo eens het game goed bekijkt word het imo snel saai .
1 van de weinige dingen die je kunt doen zijn wel leuk bij het begin maar komen dan al vrij snel je keel uit .

ook zitten er vele bugs in .

1 de configuratie van je keys , kan ineens bij een bepaalde afstelling heel raar doen .

2 dat is wel de grootste bug die ik zie en merk dat als je tegen emers aan loopt men fps volgens mij onder de 0 schiet .

en dat met mijn systeempje en vidcard (9800xt)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Het blijft toch jammer dat je niet met de revolver kan executen. Had best gekund... gewoon sneaken... revolver in iemand z'n oor steken en bam.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:47
Ik heb hem nu ook, en het is best een grappig spel.
Ik had in het begin mijn kamer deur op slot gedaan, mijn lichten uit, en mijn gordijnen gesloten, ik hield het eerlijk gezegt niet lang uit in die donkerte.
Echt een leuk spel (en ik ben nog maar net bezig met de tutorial :) ), een zeer goede sfeer.
En dan die ''movie'' kills, alleen wel zoals al werdt genoemd wat bugs hier en daar.
Maaruh, ik ga morgen wel weer verder spelen, als het overdag is :), want nu ben ik een beetje bang...... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 04-05-2004 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:54
het heeft ook wel iets weg van kingpin, beetje dezelfde sfeer, alleen dan natuurlijk mooier en uitgebreider...

Toch maakt de game niet echt indruk op me, en het geweld gaat toch wel weer vervelen... nog maar ff wachten op kingpin 2 dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 10:47
Weet iemand hoe ik die mission kan doen waar bij je die 3 man moet om leggen. :(
Road to Ruin

Kom er niet voorbij :(
Want 1 kan ik er wel aan maar 3 tegelijk not :(

[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 04-05-2004 13:28 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Blackhole schreef op 04 mei 2004 @ 13:27:
Weet iemand hoe ik die mission kan doen waar bij je die 3 man moet om leggen. :(
Road to Ruin

Kom er niet voorbij :(
Want 1 kan ik er wel aan maar 3 tegelijk not :(
Weg rennen naar een donker schaduw stuk en ze dan 1 voor 1 op een gruwelijke manier doden (dus waarbij je het door de camera ziet) wil wel es helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Hij valt mij toch wel erg tegen.
Ik ben zeker in voor een potje geweld op de PC, alleen niet als je er zoveel moeite voor moet doen.
Ik bedoel, als ik wil sneaken dan ga ik toch wel Splintercell spelen! :? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm (nog?) niet gespeeld, dus eigenlijk mag ik er niet over oordelen, maar wat ik vooralsnog gezien en gehoord heb over Manhunt vind ik wat te ver gaan. Ik ben zelf op zich niet tegen gewelddadige games, ik speel vaak graag first person shooters, en ook de GTA reeks behoort tot m'n favorieten. Maar de absurde manier waarop in deze game met geweld wordt omgegaan vind ik niet kunnen. Geweld in deze vorm is geen spelletje meer, dat is ziek. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat een spel met deze setting een behoorlijk spannende en sfeervolle game kan opleveren (hoewel ik de graphics wel van een dramatisch laag niveau vind, afgaande op screenshots), maar er zijn ook andere manieren om dat te bereiken. Ik zie dat mijn post eigenlijk weinig argumenten bevat, maar ik snap gewoon niet waarom een dusdanig overdreven hoeveelheid geweld nou voor plezier kan zorgen.

Maar misschien komt het ook wel door het topic over de praktijken van zieke Amerikaanse en Britse soldaten dat ik momenteel kots van elke vorm van geweld, al dan niet virtueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

och, het geweld is niet erger dan armageddon.. en dat is al 10 jaar oud... de hele hype heeft het ubergeweldadig gemaakt, maar eigenlijk is het een hoop lucht + een hele hoop ketchup.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkipZ
Afgaande op ingame screenshots, het is er maar 1 in deze topic, en die is idd beroerd. De game is iets 'spikkelig' , maar dat geeft juist de extra 'film' - sfeer.

En nee, het is niet alleen maar killen, ook tactisch denken hoort erbij.
Hoezo vind je Manhunt te ver gaan? Een headshot met sniper in Vice City is bijna net zo erg als een kill in Manhunt (naar mijn mening...)
Maarja, je moet ervan houden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
SkipZ schreef op 05 mei 2004 @ 02:21:
Afgaande op ingame screenshots, het is er maar 1 in deze topic, en die is idd beroerd. De game is iets 'spikkelig' , maar dat geeft juist de extra 'film' - sfeer.

En nee, het is niet alleen maar killen, ook tactisch denken hoort erbij.
Hoezo vind je Manhunt te ver gaan? Een headshot met sniper in Vice City is bijna net zo erg als een kill in Manhunt (naar mijn mening...)
Maarja, je moet ervan houden ...
Er is een verschil tussen iemand zo bruut mogelijk moeten vermoorden of iemand door z'n kop schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het idee is vet alleen de uitwerking vind ik nogal voor de hand liggend.
Eigenlijk draait het hier alleenmaar om stealth en de bruutheid van moorden, terwijl je (bijna) niks kan terug doen als een poppetje je gezien heeft. Het spel is buiten het moorden niet echt orgineel vind ik dan.

Geef mij maar een online-spel zoals battlefield waar je echt het gevoel hebt dat je je tegenstander doodt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Even een vraagje ik zit nu bij die mission dat je je eigen familieleden met redden.
Maar de eerste 2 gaan.
Alleen als ik maar in de buurt komt van die laaste is het over.

Hoe komt ik hier voorbij :(
Want ik pak die save tape en zeg vlak daarna is het game over :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 19:43
Op het ogenblik heb ik door omstandigheden geen flash.
Kan iemand mij de systeem specs effe doorgeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
nextware schreef op 07 mei 2004 @ 13:32:
Op het ogenblik heb ik door omstandigheden geen flash.
Kan iemand mij de systeem specs effe doorgeven ?
1) SYSTEM REQUIREMENTS

Supported Operating Systems are:

Windows 98 Second Edition
Windows Millennium
Windows 2000 Professional (Workstation) plus Service Pack 3 or higher
Windows XP (Home and Professional) plus Service Pack 1 or higher

Minimum Hardware Requirements

1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon processor
192 MB of RAM
16 speed CD / DVD drive
2.3 GB of free hard disk space
32 MB video card with DirectX 8.1 compatible drivers ("GeForce2" or better)
DirectX 8.1 compatible sound card
Keyboard
Mouse

Recommended Hardware Requirements

Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better)
256(+) MB of RAM
32 speed CD / DVD drive
64(+) MB video card with DirectX 8.1 compatible drivers ("GeForce3"
or better)
DirectX 8.1 compatible sound card with hardware positional sound
Gamepad with dual analog controls (USB or Joystick Port)
Keyboard
Mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 19:43
Blackhole schreef op 07 mei 2004 @ 13:50:
[...]

[knip]

Recommended Hardware Requirements

Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better)
256(+) MB of RAM
32 speed CD / DVD drive
64(+) MB video card with DirectX 8.1 compatible drivers ("GeForce3"
or better)
DirectX 8.1 compatible sound card with hardware positional sound
Gamepad with dual analog controls (USB or Joystick Port)
Keyboard
Mouse
[/knip]

Dat is dus echt gewoon even goed te spelen op een mid-range systeem. Dat zie je tegenwoordig niet zo heel veel meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10 10:27
Heyy

Ik zit nu vast in een stukje. Ik zit nu vast in de gevangenis, level 11 volgens mij. Je moet dan iemand op manieren vermoorden met een hamer maar hoe doe je dat? Ik heb het al tig keer gedaan maar snap er niks van.

De mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkipZ
Er lopen 2 á 3 gassies rond daar,

de eerste pak je door je "rode" attack (hardste dus), en de volgende met de "gele" attack...
Dus van achter sluipen, rechtermuisknop (iig second attack), wachten totdat ie geel/rood wordt, dan loslaten... a'voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, hoe langer een level bij mij duurt, hoe trager de gameplay wordt. Op een gegeven moment is het zo erg dat ik gewoon verlies omdat ik nog maar een paar fps heb. Dat is onspeelbaar.

Lijkt wel een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Student zijn heeft tog zo zn nadelen ;) Ben nu druk voor school maar heb Manhunt er al wel een weekje liggen. Kom er alleen niet aan toe om dr eens aan te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
SkipZ schreef op 13 mei 2004 @ 21:18:
Er lopen 2 á 3 gassies rond daar,

de eerste pak je door je "rode" attack (hardste dus), en de volgende met de "gele" attack...
Dus van achter sluipen, rechtermuisknop (iig second attack), wachten totdat ie geel/rood wordt, dan loslaten... a'voila
Hmm thnx maar ik druk altijd gewoon op de rechtermuis knop en dan worden de 3 pijltjes gewoon wit, dat hoort toch zo? Of moet ik er de use key bij gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Het lukt mij niet hoor, ik heb de rode al zovaak gedaan en als iemand geel is heb ik ook vaak van achteren in een keer gekilld, snap er de ballen niet van. Als je het gehaald hebt, gaat dan automatisch het hek open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona Extra
  • Laatst online: 07-10 14:37
Versteegrob schreef op 14 mei 2004 @ 00:32:
Hmm thnx maar ik druk altijd gewoon op de rechtermuis knop en dan worden de 3 pijltjes gewoon wit, dat hoort toch zo? Of moet ik er de use key bij gebruiken?
Ingedrukt blijven houden, dan worden ze vanzelf geel en daarna rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Corona Extra schreef op 14 mei 2004 @ 01:03:
[...]

Ingedrukt blijven houden, dan worden ze vanzelf geel en daarna rood.
Thnx, nooit geweten en ik ben al in level 11 :'( Eerst nu even uitspelen en dan weer opnieuw spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik heb net dit spel geinstalleerd en ik heb een probleem.
Wanneer ik het opstart dan komt er een foutmelding waarin staat dat er iets mis is met mijn audiodrivers / audiohardware niet geschikt voor dit spel....

kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen? ik vernam dat het spel gebruik maakt van een audiomethode waarbij je kunt horen waar de geluiden vandaan komen int spel.... misschien dat het daar aan ligt? ik heb zelf de via ac 97

vhate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het spel is echt Heel Cool.. hij draait zelfs op mijn P3 800.. maar goed..

over die bugs, zijn er al fixes uitgekomen voor die 'emmer bug' ze blijven op de een over andere manier stuiteren.. en zoals al eerder gezegd gaat de fps dan ook omlaag.. zeer irritant.. het gebeurt overigens ook met de winkelkarretjes (die in de 'Hoods' stukje staan in de tutorial..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je die fixes vinden dan?

Op http://www.take2games.com/index.php?p=support_patches zie ik ze niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je reageert op mij, lees mijn post nog maar eens..

en als je niet reageert op mij, ik zou het ook graag willen weten! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 09:59:
[...]

als je reageert op mij, lees mijn post nog maar eens..

en als je niet reageert op mij, ik zou het ook graag willen weten! :/
Mja ik zie het.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkipZ
Versteegrob schreef op 14 mei 2004 @ 00:32:
[...]

Ze worden idd in het begin wit/grijs, als je dus langer ingedrukt houdt worden ze geel, daarna rood... Alleen je (2nd)attack knop gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schop.

niemand die een fix heeft voor het emmer/winkelwagentje die blijven stuiteren probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 26-10 13:04
Hmm, ff een out topic uit het stof trekken voor een vraagje
Leuk spel trouwens, dat manhunt maar blijkbaar niet populair gezien de weinige reacties in dit topic.

Ik ben op zoek naar een cheat om altijd te kunnen saven, ik heb een hekel aan die save point onzin. Is er een fix?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 26-10 13:04
niemand?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Pagina: 1