aangezien ik nog een topic miste over Manhunt, open ik em bij deze.

je bent net ter dood veroordeelt, maar je blijft toch leven.
Een of andere gek heeft een hoger doel voor je...
Niet de wereld redden, maar kijkcijfers trekken.
Dit doe je door Kills te maken, zoveel mogelijk, zo bloederig mogelijke kills. Gereedschappen hierbij zijn o.a. Honkbalknuppels, stukken glas, plastic zakjes en Koevoeten...
Het heeft wat weg van GTA:VC, zelfde aanzicht, alleen dit maal geen oma's enzo... (zou iets te gruwelijk worden denk ik
)
anyway, je ziet Cash van achter, en je bestuurd hem gewoon als in GTA.
Ziet er allemaal ERUG netjes uit, en de kleine details die Rockstar altijd in zijn games gooit zitten hier ook weer in. (denk dat de bloederigheid op zich al een kenmerk zijn, maar ik doel meer op de grove taal, en kleine dingetjes, texten op muren etc)
Ik heb het een uurtje gespeeld, en ik sta toch wel beetje versteld van het geweld.
Het is namelijk Extreem hard!! voorbeeldje:
je ziet een vijand lopen, dus je volgt hem, al sneakend. Op een gegeven moment krijg je een "lock" op hem. Hoe langer je dan je action knop (muis knop 2) in gedrukt houd, hoe gruwelijker de moord zal zijn, en hoe meer credit je krijgt (hoe meer kijkcijfers).
heb je een plastic zakje in je handen, dan doe je die over het hoofd van je vijand, geeft hem een aantal stompen, om vervolgens in een vloeiende beweging zijn nek te breken...
Ook kan je met een stuk glas aan de gang gaan, doe je het goed, dan zie je hoe Cash het stuk glas op verschillende wijzen in het hoofd van de vijand steekt.
Je moet er van houden, dat is eigenlijk denk ik waar je rekening mee moet houden.
Nogmaals, voordat je het koopt of speelt, ik heb je gewaarschuwd, het is ECHT HARD GEWELD!! (vind je dit juist leuk, dan is of dit spel, of een gesticht wat voor jou
j/k)
Goed, genoeg gepraat: wat links en wat screenies
Officiele site (flash): http://www.rockstargames.com/manhunt/
andere officiele site (geen flash): http://www.take2games.com...title=manhunt&platform=PC
Wil je weten wat voor Moves er zijn om je tegenstanders af te maken, zie dan deze page: http://db.gamefaqs.com/co...ile/manhunt_execution.txt
Screenies (niet ingame)

deze heb ik net ff gemaakt, ook als voorbeeld van die geintjes van rockstar.
dit is nog in eerste level, beetje tutorial achtig.
hier heb ik dus een plastic zakkie vast, en ga ik die gast wurgen.

Het valt mij van deze game best wel tegen hoe die baddies te killen zijn.
je moet gedult hebben om te kijken hoe ze lopen, en dan moet je nog goed op de knoppen drukken ook, wil je een echte film kill krijgen. je kan ze ook gewoon dood meppen, maar met zon gelockte move krijg je helemaal filmachtige beelden te zien.
nix meer te zeggen behave, Go Kill'em all! (in de game wel te verstaan!)

Manhunt is een game waarin je James Earl Cash speelt.They just killed Cash. Now, they want to kill him again.
America is full of run down, broken rust-belt towns where nobody cares and anything goes. In Carcer City, nothing matters anymore and all that's left are cheap thrills. The ultimate rush is the power to grant life and take it away, for sport. This time James Earl Cash, you are the sport. They gave you your life back. Now, they are going to hunt you down.
You awake to the sound of your own panicked breath. You must run, hide and fight to survive. If you can stay alive long enough, you may find out who did this to you.
This is a brutal blood sport.
je bent net ter dood veroordeelt, maar je blijft toch leven.
Een of andere gek heeft een hoger doel voor je...
Niet de wereld redden, maar kijkcijfers trekken.
Dit doe je door Kills te maken, zoveel mogelijk, zo bloederig mogelijke kills. Gereedschappen hierbij zijn o.a. Honkbalknuppels, stukken glas, plastic zakjes en Koevoeten...
Het heeft wat weg van GTA:VC, zelfde aanzicht, alleen dit maal geen oma's enzo... (zou iets te gruwelijk worden denk ik
anyway, je ziet Cash van achter, en je bestuurd hem gewoon als in GTA.
Ziet er allemaal ERUG netjes uit, en de kleine details die Rockstar altijd in zijn games gooit zitten hier ook weer in. (denk dat de bloederigheid op zich al een kenmerk zijn, maar ik doel meer op de grove taal, en kleine dingetjes, texten op muren etc)
Ik heb het een uurtje gespeeld, en ik sta toch wel beetje versteld van het geweld.
Het is namelijk Extreem hard!! voorbeeldje:
je ziet een vijand lopen, dus je volgt hem, al sneakend. Op een gegeven moment krijg je een "lock" op hem. Hoe langer je dan je action knop (muis knop 2) in gedrukt houd, hoe gruwelijker de moord zal zijn, en hoe meer credit je krijgt (hoe meer kijkcijfers).
heb je een plastic zakje in je handen, dan doe je die over het hoofd van je vijand, geeft hem een aantal stompen, om vervolgens in een vloeiende beweging zijn nek te breken...
Ook kan je met een stuk glas aan de gang gaan, doe je het goed, dan zie je hoe Cash het stuk glas op verschillende wijzen in het hoofd van de vijand steekt.
Je moet er van houden, dat is eigenlijk denk ik waar je rekening mee moet houden.
Nogmaals, voordat je het koopt of speelt, ik heb je gewaarschuwd, het is ECHT HARD GEWELD!! (vind je dit juist leuk, dan is of dit spel, of een gesticht wat voor jou
Goed, genoeg gepraat: wat links en wat screenies
Officiele site (flash): http://www.rockstargames.com/manhunt/
andere officiele site (geen flash): http://www.take2games.com...title=manhunt&platform=PC
Wil je weten wat voor Moves er zijn om je tegenstanders af te maken, zie dan deze page: http://db.gamefaqs.com/co...ile/manhunt_execution.txt
Screenies (niet ingame)

deze heb ik net ff gemaakt, ook als voorbeeld van die geintjes van rockstar.
dit is nog in eerste level, beetje tutorial achtig.
hier heb ik dus een plastic zakkie vast, en ga ik die gast wurgen.

Het valt mij van deze game best wel tegen hoe die baddies te killen zijn.
je moet gedult hebben om te kijken hoe ze lopen, en dan moet je nog goed op de knoppen drukken ook, wil je een echte film kill krijgen. je kan ze ook gewoon dood meppen, maar met zon gelockte move krijg je helemaal filmachtige beelden te zien.
nix meer te zeggen behave, Go Kill'em all! (in de game wel te verstaan!)
[ Voor 20% gewijzigd door TepelStreeltje op 29-04-2004 22:55 . Reden: editje paar foutjes weg, en paar plaatjes derbij ]
Battle.net Spud#2543