Toon posts:

router verbreekt internet verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een sitecom 202 staan die geschikt is voor casema broadband internet, tot gister werkte alles perfect met de instellingen de router zelf maakt als je kiest voor casema broadband in setup menu.

Maar sinds gister word de verbinding telkens verbroken en moet ik router restarten en dan handmatig in de router de verbinding aanzetten.

Hoorde dat casema iets met hun netwerken aan het doen zijn.
Kan iemand me hiermee helpen ?

Greetz,

TheDonn :7

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Heb je al gekeken of je misschien een firmware-update kunt krijgen?

Verwijderd

Hoorde dat casema iets met hun netwerken aan het doen zijn.
Kan iemand me hiermee helpen ?
Ik denk niet dat Casema mij toestaat hun te helpen :P

Zonder gekheid.. ALS casema met het netwerk aan het rotzooien is, kun je vrij weinig doen.. afwachten dus.

Let op: het kan ook zijn dat de verbinding verbroken wordt doordat casema een firmware update op je modem probeert te installeren. Als jij je modem herstart voordat ie daarmee klaar is, begint ie weer opnieuw (en verbreekt dus de verbinding weer)..

Verwijderd

Ben je niet gewoon omgezet van L2TP naar DHCP :)

Verwijderd

Topicstarter
als ik me router op dhcp zet staat er dat hij verbinding heeft maar ik kan verder niet op Inet komen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 23:15:
als ik me router op dhcp zet staat er dat hij verbinding heeft maar ik kan verder niet op Inet komen.
Heb je deze instellingen al eens toepast? Vooral die laatste 4 puntjes zijn erg essentieel :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 23:19 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb ook een DC-202 en casema...weliswaar met zo'n werelds COM21 modem :)
Bij mij merk ik ook dat casema om de haverklap uitvalt...maar het ding weet dan toch altijd weer verbinding te krijgen. Dus ik denk dat afwachten het devies is. Als casema je om zet zul je dat heus wel van ze horen denk ik

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
heb precies gedaan wat er stond in die handleiding ook die laatste 4 en zelfde resultaat :-(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 23:39:
heb precies gedaan wat er stond in die handleiding ook die laatste 4 en zelfde resultaat :-(
Dan zit er niks anders op dan te wachten. Als het altijd naar behoren heeft gewerkt dan is het toch iets van de kant van Casema. Als je het zeker wilt weten kan je natuurlijk ook de helpdesk bellen van Casema.
Pagina: 1