Toon posts:

[Illustrator] Wil niet meer geinstalleerd worden *

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs Illustrator 10. Hij heeft het ook gewoon goed gedaan.

Maar gisteren kon ik hem niet meer opstarten. Dus je raad het al, delete en opnieuw installeren.

Als ik hem nu opnieuw wil installeren krijg ik niet de normale installatie procedure. Ik krijg alleen maar de keuze van Modify/Repair/Remove. Heb al meerdere malen de remove gedaan. Maar ik hou deze opties.

Dus ik probeer maar de Modify en dan krijg ik de keuze om alle componenten te installeren. Bij de meeste lukt dit ook. Behalve (natuurlijk weer) de "Illustrator 10 application". Als ik deze wil installeren krijg ik de volgende fout melding:

Component: WindowSys Files
File Group: msvcrt
File: <svMSVCRT>\
Error: De syntaxis van de bestandnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist.

Nu weet ik uit het verleden dat je zulk soort bestanden kan vinden met:

uitvoeren -> regedit

maar vanaf daar ben ik het spoor helemaal kwijt. Ik wil ook niet teveel "blind" gaan weghalen want dat zou nog weleens vreemde gevolgen kunnen.

iig bedankt

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Je kan toch redelijk veilig in het register op Adobe zoeken en die sleutels bekijken en wegmikken?

Houdoe

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Volgende keer uninstallen, niet domweg deleten :X

Voor nu heb je de mogelijkheid uit handmatig de keys van illustartor uit het register verwijderen of Windows reïnstallen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hey heren bedankt voor de info.

Ik neem aan dat ik in de regedit moet zoeken (met crtl+f) naar illustrator 10. of moet ik naar die "msvcrt" gaan zoeken ?

• sdomburg
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 20:13:
Hey heren bedankt voor de info.

Ik neem aan dat ik in de regedit moet zoeken (met crtl+f) naar illustrator 10. of moet ik naar die "msvcrt" gaan zoeken ?
Nee, zoek eens op Adobe, en kijk dan werlke specifiek bij illustrator horen.

msvcrt is een Windows eigen bestand ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb je advies opgevolgd om op Adobe te zoeken en te verwijderen (natuurlijk wel alleen de illustrator bestanden). Maar ik kan hem nog steeds niet installeren. wederom geeft hij dezelfde fout als in mijn eerste post van dit topic en ik moet nog steeds kiezen uit de Modify/Repair/Remove. Ik dacht toch echt dat ik een paar keer een key verwijderde die wel goed moest zijn

Verwijderd

als je een bepaalde adobe key hebt verwijderd, moet je ook weer op f3 klikken, want dan zoek het register verder. En er zijn overal in het register bestanden die je moet verwijderen. En als je illustrator echt nodig hebt, installeer windows dan opnieuw

Verwijderd

Topicstarter
dan moet ik zeker al mijn andere prog's ook verwijderen en ponieuw installeren?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 20:58 ]

Verwijderd

als je windows opnieuw installeert wel ja,

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Dit is weer een typisch gevalletje van illegale software, en dat is naar mijn mening hier nog steeds niet toegestaan.

• sdomburg
Jur schreef op 28 april 2004 @ 22:30:
Dit is weer een typisch gevalletje van illegale software, en dat is naar mijn mening hier nog steeds niet toegestaan.
Dit is een typisch geval van deleten ipv. uninstallen. Dat kan met zowel legale als illegale software voorkomen.

Daarbij wil ik je graag even attent maken op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif en de volgende quote:
Ook als het spel in de winkel ligt, en het is duidelijk dat het probleem veroorzaakt wordt door het illegaal zijn (verkeerde crack ed.), willen we het hier ook niet hebben.
Daar valt dit duidelijk niet onder; er is geen probleem met een crack oid ;)
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 20:56:
dan moet ik zeker al mijn andere prog's ook verwijderen en ponieuw installeren?
Nee, enkel opnieuw te installeren ;)

[ Voor 54% gewijzigd door sdomburg op 28-04-2004 22:35 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Jur schreef op 28 april 2004 @ 22:30:
Ik zie nergens aan dat dit een illegale versie zou zijn? Mocht dit wel een illegale versie zijn dan moet de topicstarter dat even aangeven; dan kan ik zijn topic meteen op slot doen :)

Illustrator 10 > [Illustrator] Wil niet meer geinstalleerd worden *

[ Voor 72% gewijzigd door Spider.007 op 29-04-2004 10:31 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet een illigale versie maar een geleende versie van een vriend van mij. Het zijn altijd dure pakketten en als ik het zo op kan lossen doe ik uiteraart liever dan het pakket aanschaffen. Daarnaast heb ik het pakket maar zo'n 3 maanden nodig, dit ivm school.

Moet er wel even bij zeggen dat ik inderdaad een crack heb gebruikt om het prog. weer aan de praat te krijgen. nadat hij mij in de steek liet en jullie adviesen heb opgevolgt.

Als dit fout is dat "hoop" ik zelf dat het topic zsm wordt gesloten want ik heb ook geen zin in kwade reply's.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Geen probleem :) Het probleem is dat het moeilijk is om uit te zoeken of dit probleem wellicht door de betreffende crack wordt veroorzaakt. Hiernaast willen we op GoT liever niet geassocieert worden met cracks, en illegale software :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.