Toon posts:

Problemen Morrowind!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje. ik ben met de missies van de tempel bezig. Ik moet een vrouw, die corpus heeft overhalen de stad te verlaten. Wanneer ik echter haar op zoek (Vivec, Arena Pit) is ze hier echter niet. Bij mijn broertje staat ze er wel en ik ben nog nooit daar geweest. Hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen?

Thx

Frank

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 21:36

Fuelke

Forza Ferrari

Door een console command in te geven. Jammer genoeg ontsnapt het me net. Ik dacht dat het "ra" is. (Reset Actors).

Nu ik eraan denk, dat is eerder om verdwaalde personen terug te plaatsen. Je kan het ook proberen met het console commando: "placeatpc"

[ Voor 39% gewijzigd door Fuelke op 27-04-2004 21:08 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Die ra zet de drie overgebleven poppetjes wel trug, maar die andere niet.

Bij placeatpc krijg ik de melding:

script sys window compileAndRun Item function needs to have an item ID after it on line1? Compiled not saved

Ik snap hier zelf vrij weinig van, weet iemand mij hier verder te helpen :(

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

De console bedoelt dat je nog het id van de actor moet opgeven. Deze kun je achterhalen door de map te openen met de editor (op de tweede cd) en de actor op te zoeken. Ik weet zo even niet (meer) hoe deze quest liep, maar was er niet ergens een complicatie? Dat je eerst iets anders moest doen oid? (Nou zijn actors bij morrowind nou niet echt van het soort dat overal weer opduikt, maar weet zo geen andere in-game verklaring)

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
Me again,

Ik heb haar opgezocht in de TES. Haar ID was tanusea veloth. Dan ga ik het spel in load ik mn save game en ga ik naar de plek waar ze niet is (Arena Pit). Ik drukop tilde en tik in placeatpc tanuseaveloth, dit werkte niet. Toen probeerde ik placeatpc tenuseaveloth. Dit heb ik ook buiten het beeld (exterior) geprobeerd, maar ik kan haar niet terug krijgen (not found) geeft hij als antwoord... Ben ik haar nu voorgoed kwijt? Of doe ikiets verkeerd?

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

Excuseer ik had misschien iets duidelijker kunnen zijn (of jij had even 'placeatpc' in google kunnen intikken ;) ), maar de syntax is iets uitgebreider: 'placeatpc "[naam]" [plaats]'. In jou geval waarsch iets van:
code:
1
PlaceAtPc "Tanusea Veloth" 1,1,1

[ Voor 11% gewijzigd door SilentStorm op 27-04-2004 22:45 ]

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
Thx, het werkt weer!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Heb ook een probleempje, is misschien wat simpel maar ik ben lid van de Imperial Legion... Nou ben ik een Agent en moet ik een plot tegen the empire stoppen... In Gnisis. Alleen die gasten willen er niks over kwijt.. Weet al waar ik moet zijn, namelijk in de kelder maar kom niet verder...

Dus HELP! iemand?

alvast bedankt

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:59

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 15:06:
Hallo allemaal,

Heb ook een probleempje, is misschien wat simpel maar ik ben lid van de Imperial Legion... Nou ben ik een Agent en moet ik een plot tegen the empire stoppen... In Gnisis. Alleen die gasten willen er niks over kwijt.. Weet al waar ik moet zijn, namelijk in de kelder maar kom niet verder...

Dus HELP! iemand?

alvast bedankt
offtopic:
Psssst, GameFAQ's

Xbox Live ID:Notna8310

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

briefje jatten, soldaatje briben, soldaatje afslachten... Dat zijn de oplossingen in een notendop, de rest: http://uesp.net/ Succes :D

• hemz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
Voor hulp bij quests kijk hier :Y)

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 10:49

hayate666

zwaardfetisjist

Als je die Optius genoeg omkoopt en hem vraagt naar de Talos cult krijg je een sleutel voor de kelder. Als je daar naar binnen gaat kom je in een kamer met een altaar met een kistje met een laag slotje erop. Dit kistje moet je openbreken. De brief die er inzit moet je terugbrengen naar je plaatselijke commander.

Let wel op dat als je dat briefje hebt je aangevallen wordt door die gast in dat kamertje en door Optius. Succes ermee. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door hayate666 op 11-05-2004 19:32 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-02 09:53

Haan

dotnetter

Er is toch allang een morrowind topic?

Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 7

Kater? Eerst water, de rest komt later

• ArPharazon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11-2005

ArPharazon

King of the Land of the Star

He, die tempel quest had ik ook een weekje of 2 gelee, met hetzelfde probleem! Toen heb ik maar een journal cheat gebruikt, k wou nu dat k eerst hier had gekeken! Nu is t te laat, k heb al n dozijn quests gedaan sinds toen :'(

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Pagina: 1