Toon posts:

Kan usb poorten niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu windows xp terug geinstalleerd, maar nu kan ik vanalles aansluiten op m'n usb poorten, hij vind gewoon niets wat erop staat, van usb stick tot modem niets word gevonden, in apparaatbeheer ziet hij anders wel de usb controllers staan, ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd.

wat kan er nog meer fout zijn?

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-03 16:35
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 20:38:
ik heb nu windows xp terug geinstalleerd, maar nu kan ik vanalles aansluiten op m'n usb poorten, hij vind gewoon niets wat erop staat, van usb stick tot modem niets word gevonden, in apparaatbeheer ziet hij anders wel de usb controllers staan, ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd.

wat kan er nog meer fout zijn?
heb je de laatste versie chipsetdrivers ook geinstald (probeer anders is een versie ouder)
heb je gekeken in je bios of je usb daar aanstaat?(en goed ingesteld)

Verwijderd

Topicstarter
arvidbeheerder schreef op 27 april 2004 @ 20:44:
[...]

heb je de laatste versie chipsetdrivers ook geinstald (probeer anders is een versie ouder)
heb je gekeken in je bios of je usb daar aanstaat?(en goed ingesteld)
Ik weet het niet, waar zou ik dat ergens kunnen vinden? (het gaat hier om die laatste vraag)

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is niet de bedoeling om als een ongeduldig pubertje een topic omhoog te kicken, terwijl deze nog niet zover naar beneden is gezakt dat het uit de topiclist is verdwenen (in de meeste subfora dus na 24 uur) :) Niet meer doen dus.

Wat betreft jouw probleem: geef eens wat meer details over de USB controller en de drivers. Om welke controller gaat het? Welke drivers heb je geprobeerd?