Toon posts:

volume regelen sennheiser

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na het besluit een headset te kopen, ben ik na wat research op de volgende twee koptelefoons uitgekomen.

- Sennheiser pc-130
- Plantronics audio 90

Nu ga ik niet vragen van ''welke is het beste?'' , want dan komt er meteen een slotje op. :P
Het gaat mij erom hoe het volume van de speakers en microfoon in te stellen zijn, dus zit er zo'n kastje bij om alles te regelen?
Iemand die een van deze headsets bezit, en mij wat meer kan vertellen over de controls, graag _/-\o_

Ik zie net dat de titel wat ongepast is, omdat sennheiser meer producten produceert als alleen headsets, en dat dit topic ook over plantronics gaat. Als iemand deze kan wijzigen? :X

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 20:14 ]

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:55

UTM

http://www.pccasegear.com/prod1116.htm
In-line volume control and microphone mute
Volume dus aan te passen bij de headset zelf :) je kan btw toch ook gewoon volume via windows regelen?

[ Voor 17% gewijzigd door UTM op 27-04-2004 20:07 ]

Verwijderd

Ik ben zelf al een tijd trotse bezitter van de PC150 welke qua volume regeling identiek is als de PC130, hier zit 1 nadeel aan, de mic mute knop werkt goed maar soms vergeet je m om te zetten en dan lukt het chatten nie echt ... maja na een half jaar ben ik er nog niet aan gewent. maar heb tot op heden ook niet een hoofttelefoon kunnen vinden die beter presteert dan mn PC150

Verwijderd

Topicstarter
w03f schreef op 27 april 2004 @ 20:06:
http://www.pccasegear.com/prod1116.htm

[...]

Volume dus aan te passen bij de headset zelf :) je kan btw toch ook gewoon volume via windows regelen?
Ja, maar dan moet ik tijdens counter-strike : alt-tab --> volume regelen --> alt-tab --> neergeschoten worden door de enemy. Het is me gewoon dus iets handiger om het hardware-matig te doen.
Snapte alleen niet wat dat in-line nou precies betekende, maar ik ben vandaag wat traag van begrip.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 20:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zal er proberen aan te denken. :+
Uit deze reply's kan ik dus halen dat de sennheiser volume-control heeft en mic-mute. thx