TFT met BNC in en output

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08 13:29
Dag dames/heren,

Ik ben opzoek naar een TFT/LCD scherm dat zowel een BNC input als output heeft. Nou heb ik me al helemaal rot gezocht en kwam ik ergens de CamTech CT170C25 tegen (via een offerte) maar deze kan ik nergens op het net vinden. :?

Ik wil dus een alternatief voor dit scherm en ik denk dat er ook wel alternatieven zijn. Verder heb ik Neovo gebeld en die zeiden mij dat er over 2 maanden pas zo'n scherm kwam van hun. Daar kan ik niet op wachten... dat is het probleem. :(

Misschien dat hier iemand weet waar ik zo'n scherm kan vinden. Mag ook met een composiet in en output zijn want daar kan ik mijn CCTV camera's ook op aansluiten.

Misschien rare vraag natuurlijk omdat het niet voor de PC is maar voor CCTV, toch hoop ik dat iemand mij kan helpen. :)

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 11:19

TheBorg

Resistance is futile.

Je kunt toch een verloop kabeltje maken/kopen?

• dôh
Ja van BNC naar composiet. Tuurlijk kan dat, maar ik wil het natuurlijk zo makkelijk mogelijk want ik wil geen storing. Allerlij koppelstukjes kunnen de kans op storing vergroten en dat moet niet.

Ik heb ook gezocht op TFT monitoren met composiet in en uit maar heb tot dusver nog niets gevonden... daar ga ik nu dus ff verder mee.. :)

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Wat voor uitgang heeft zo'n camera dan?

• dôh
Camera heeft BNC maar er zou ook composiet op kunnen omdat het signaal in princiepe hetzelfde is. Dan moet ik wel een scherm hebben met composiet in en uit. :) Die heb ik dus ook nog niet gevonden!

• TheBorg

TheBorg

Resistance is futile.

Het is dus composiet met een BNC stekker? Ik zat bij BNC even te denken aan R/G/B/HSync/VSync :).
Misschien eens naar een LCD TV kijken, die hebben dat vast wel.

• dôh
Nope niet zo'n gescheiden kabel. Een TFT TV, tsja... het is voor in een winkel als zijnde monitor om op te kijken, dus de prijs moet ook niet al te belachelijk zijn.

Dat is het probleem waarmee ik zit... ;)
Pagina: 1