Binnenkort komt de grote dag dat ik voor 2000 euro een laptop mag gaan uitzoeken. Nu wil ik deze gaan bestellen via het internet. Omdat dit mijn eerste keer word wou ik graag wat vragen beantwoord hebben. Zouden jullie deze willen beantwoorden?
Voor de duidelijkheid; alleen bedrijven in Nederland.
1. Hoe zit het met de garantie?
2. Hoe snel leveren bedrijven gemiddeld?
3. Hoe zit het meestal met kwaliteit? (en dan bedoel ik inderdaad de levering)
4. Hoe is het mogelijk dat er soms wel 200 euro verschil tussen de zelfde configuratie kan zitten?
5. (Deze vraag heb ik weg gehaald, omdat deze inderdaad in de FAQ prima is beantwoord!)
Natuurlijk alvast bedankt voor de reacties. Ik wou nog wel zeggen dat ik dit topic dus niet gaat over een specifieke laptop model of fabrikant. Graag alleen over de zaken die er omheen plaats vinden.
Voor de duidelijkheid; alleen bedrijven in Nederland.
1. Hoe zit het met de garantie?
2. Hoe snel leveren bedrijven gemiddeld?
3. Hoe zit het meestal met kwaliteit? (en dan bedoel ik inderdaad de levering)
4. Hoe is het mogelijk dat er soms wel 200 euro verschil tussen de zelfde configuratie kan zitten?
5. (Deze vraag heb ik weg gehaald, omdat deze inderdaad in de FAQ prima is beantwoord!)
Natuurlijk alvast bedankt voor de reacties. Ik wou nog wel zeggen dat ik dit topic dus niet gaat over een specifieke laptop model of fabrikant. Graag alleen over de zaken die er omheen plaats vinden.
[ Voor 11% gewijzigd door Falcon op 27-04-2004 19:40 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"