Toon posts:

Truukjes

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Je gaat op zoek in de lijst van distributed.net naar email adressen die je gratis krijgt. Hotmail of Crosswinds. Dan zoek je naar mensen die een lange tijd niet flushen. Vanaf januari ofzo. Die stuur je een emailtje.
Krijg je emailtje terug dat hij niet meer bestaat dan ga jij naar die site en registreer hem. Dan paswoord versturen en ze toevoegen bij jou email adres.

Dan denk ik dat er met de mensen die niet meer mee doen er veel te halen is.
Ik heb bijvoorbeeld alle mensen bij DPC geemaild die al lange tijd niet meer flushte en meer dan 25.000 blokjes hebben. Dit heeft weet ik geen zin voor DPC zelf maar dat kan wel. Zaak is dat ze nog niet voor een team hebben geflushed.
Levert me kleine 100.000 op de volgende week.

Ik heb nu ook een bedrijf gevonden die veilige ecommerce levert en gemaild dat ik het wel leuk vind dat ze tegelijkertijd kraken. Dus ik heb aangeboden om hun naam er af te halen door ze op mijn naam te zetten. Dit is nog niet rond.
Als dit doorgaat hem ik mensen nodig die blokjes erbij willen hebben want je kan maar 7 keer toevoegen.

Buiten dat er ook tussen zitten die het van het bedrijf waar ze werkten niet meer mochten en als je dat bedrijf emailt dat hun naam nog voorkomt in de lijst en ze aanbied de naam weg te halen door de blokjes op jouw naam te zetten en je daardoor ook nog blij bent wil het ook lukken. Als ze maar nog niet voor een team hebben geflushed komen ze bij DPC erbij.

Ik heb er verder niet meer zo'n zin in en het is veel werk maar als jullie nu allemaal even degene afstropen
die voor lange tijd niet flushen en zeker degene die niet bij DPC zitten en geen ander team denk ik zeker dat er vele miljoenen te halen valt en we dit jaar eerste staan.
En niet iedereen beginnen met de vele blokjes. Er moeten er ook onderaan beginnen zijn juist meestal de mensen die het leuk vinden een emailtje te krijgen en je graag hun blokjes overmaken en vele kleine maken weer een grote.

greetinx

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
Als je alleen iemand mailt die nog wel van zijn email adres gebruik maakt kan je binnen drie seconden door d.net (en terecht) gebanned worden.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor
Als je degene een emailtje stuurt en die is afgesloten dus je krijgt een email terug want adres bestaat niet. En hij flushed al voor lange tijd niet is het geen probleem

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Volgens mij begrijp je niet wat Dutchman zegt

Hij bedoeld stel dat je mail naar een hotmail adres maar dat dit adres dus ook nog gewoon wordt gebruikt voor MAIL, en niet alleen Rc5, dan kan die gast D.net inschakelen en jou bannen.

(begrepen of is het niet duidelijk genoeg)
Te veel moeite met te veel risico is mijn mening

Verwijderd

Topicstarter
Maar als je hem terug krijgt met de melding email adres bestaat niet dan gebruikt degene hem toch niet meer. Kijk als iemand langere tijd niet meedoet en emailadres bestaat nog ja dan gaat het registreren niet maar kan je nog altijd vragen of hij bereid is ze over te zetten en zeker al hij geen lid was van een team

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het blijft NIET eerlijk.... Gewoon niet doen...
Het zijn gewoon lame truukjes en op deze manier komen we er ook...

• Dutchman!
  • Laatst online: 16:42
unsolicited advertisement or announcement

"spamming" either on behalf of your personal team or for distributed.net in general is expressly forbidden.
Mass-posting distributed.net advertisements to unrelated newsgroups is a very bad thing. Emailing people who
have not expressed a prior interest in distributed.net is a very bad thing.

Sifting email addresses out of the stats database and attempting to recruit them for your team will *not*
accomplish what you're hoping it will. Please do not even bother.

Engaging in such behavior makes us all look bad.

oftewel: JUST DON"T DO IT

We spend our years as a tale that is told

• NightBird
  • Nu online

NightBird

DPC-Crew Coding
Volgens mij mag je ten eerste de lijst van emailadressen helemaal niet gebruiken om mensen op grote schaal te mailen.

Maar daarnaast is het misschien, in verband met die regel van maximaal 8 retires, veel slimmer om alleen die participant lid te maken van de DPC, dan hem/haar te retiren naar een lid van de DPC. Want op jouw manier wordt jij er persoonlijk beter van, en dat is toch wel een punt wat mij erg tegenstaat aan dit 'truukje'.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja die policy had ik niet gelezen dutchman.
Nou ja ik heb ook niet op grote schaal geemaild. Zomaar er 1 tussenuit gevist. Om tekijken of er animo voor was. En ikzelf heb er ook geen zin in.
Misschien 10 emailtjes verstuurd en heel netjes en beleefd.
Ik stuur distributed wel alvast een verontschuldiging.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Doe nou maar gewoon niks meer, lijkt me wel zo verstandig

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nou ja ik heb ook niet op grote schaal geemaild. Zomaar er 1 tussenuit gevist.
vs
Ik heb bijvoorbeeld alle mensen bij DPC geemaild die al lange tijd niet meer flushte en meer dan 25.000 blokjes hebben.
...

Verwijderd

Topicstarter
Nou dan kan deze topic misschien ook maar beter helemaal verdwijnen wie is de moderator?

Verwijderd

Topicstarter
alle die lange tijd = meer dan een jaar zijn er
totaal 8 die ik geemaild heb.

• Onno
  • Niet online
Ok, als ik het goed begrijp waren het er eerst een hoop, toen eentje, en nu 8...

Goh...

Verwijderd

Topicstarter
Ter verduidelijking ik heb er 8 van Dpc gedaan.
2 ecommercebedrijven
En ik vermelde dat als we het allemaal zouden doen zou het een hoop kunnen opleveren. Maar ik heb er geen hoop gedaan.

Enfin

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Ik sluit hierbij deze thread omdat zoals een aantal Dpc leden dat al aangaven het niet geaccepteerd wordt om op een van deze manieren dan wel meerderen aan extra blokjes te komen. Dit is namelijk zo 'ie zo oneerlijk en daarmee val je alleen maar de andere personen lastig en handel je tegen de policies van D.net in wat in het ergste geval zelfs tot een ban kan leiden. Gewoon niet doen dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.