Hoi, ik heb een vraag mbt het browsen over een (windows) netwerk met Linux. Is het net zoals in Windows mogelijk om file's te 'streamen' ? Als ik bijv. in windows een film op het netwerk open dan speelt deze meteen af. Onder Linux wordt dan eerst de totale film gedownload, en daarna afgespeelt.
Zijn hier ook oplossingen voor?
extra info:
Volgens mij slaat dit op zowat op alle Linux distro's neer, maar ik doe het nu zelf met Slackware 9.1
De shares staan op een Win2k3server, en vragen een user/pass combinatie om toegang tot de shares te krijgen.
Ik kan wel inloggen/browsen door de shares. Als ik een film/mp3 open (met welk programma maakt niet uit, oa XMMS) dan word het eerst gedownload naar een temp dir. Dit is onder Windows (NT5) dus niet zo.
Zijn hier ook oplossingen voor?
extra info:
Volgens mij slaat dit op zowat op alle Linux distro's neer, maar ik doe het nu zelf met Slackware 9.1
De shares staan op een Win2k3server, en vragen een user/pass combinatie om toegang tot de shares te krijgen.
Ik kan wel inloggen/browsen door de shares. Als ik een film/mp3 open (met welk programma maakt niet uit, oa XMMS) dan word het eerst gedownload naar een temp dir. Dit is onder Windows (NT5) dus niet zo.
[ Voor 42% gewijzigd door M-ThijZ op 27-04-2004 18:03 ]