Toon posts:

Gezocht: Presentatie programma

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zoek een ander Presentatie programma. Niet Powerpoint, die herkend iedereen van ruime afstand. Ik zoek er eentje waar je bijvoorbeeld de slides 3D kunt laten omschakelen...

iemand enig idee?

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-08 21:55
OpenOffice misschien?

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

Verwijderd

Corel Presentations, ik gebruik het ook. Zoals vrijwel alle Corel producten (met als bekendste WP en Draw) werkt het fijner dan de MS-tegenhangers.

Verwijderd

presentatie maken mbv swish?

Verwijderd

Director van Macromedia misschien?

Verwijderd

3d slide transitions for Powerpoint

http://www.crystalgraphic...ions/transitions.main.asp

Verwijderd

Als je een Mac hebt: Keynote. Echt vele malen beter dan Powerpoint. Inderdaad slides mbv 3D-effecten omschakelen, grafieken opbouwend laten verschijen etc. En bovenal veel mooier dan powerpoint ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 17:23 ]

Verwijderd

Ik heb laatst Swish 2.01 gebruikt om een presentatie te maken.

klikkerdeklik

Heel makkelijk onder de knie te krijgen.

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-08 15:35

xos

Eventueel kan je ook eens kijken naar scala (www.scala.com). Ik heb zelf geen ervaring met het programma maar de presentaties die ik heb gezien die met dit pakket zijn gemaakt waren erg mooi.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit is zo wel erg een opsomtopic - ook is enkel "die herkend iedereen van ruime afstand" niet echt een argument voor of tegen te noemen volgens mij :o

Anyhow, je hebt nu veel namen gekregen, pak-em-beet http://presentatie.pagina.nl geeft er nog meer. Omdat opsomtopics weinig toevoegen aan GoT, sluit ik je topic daarom nu :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.