Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn paar pics opgedoken van de se z800, ja ik weet dat het geen spypics enz zijn maar een 3d model, maar het was wel deze site die ook een 3d model van de k700 en s700 lieten zien en niemand geloofde het en het kwam dus wel uit!

Afbeeldingslocatie: http://publish.it168.com/2004/0427/images/158528.jpg
Afbeeldingslocatie: http://publish.it168.com/2004/0427/images/158534.jpg
Afbeeldingslocatie: http://publish.it168.com/2004/0427/images/158532.jpg

*ik wil geen posts dat iemand zegt dat die WEL of NIET uit gaat komen of dat die het niet geloofd*

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 15:29 ]

Verwijderd

ik wil geen posts dat iemand zegt dat die WEL of NIET uit gaat komen of dat die het niet geloofd
k vind hem lelijk of ie nou wel of niet uitkomt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 17:03:
[...]

k vind hem lelijk of ie nou wel of niet uitkomt
dat was ook mijn reactie, maar ik vind de s700 en k700 ook niet mooi.. SE begint te zakken vind ik

Verwijderd

Te zakken?? Ze zijn alleen maar aan het stijgen man! Check de 2004 Line Up! SE To The TOP! :P

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zoals de S700 ook afstamt van de Japanse SO505i(s), stamt deze waarschijnlijk van de Japanse 'A' serie af.

Hier zijn de Japanse 'A' serie toestellen te zien

edit:
Dus, ik geloof dat deze telefoon wel gaat komen :p
Ze zien namelijk dat er bepaalde toestellen het goed doen in Japan, en zullen die net zoals de SO505i(s) ook in een GSM versie uit te laten komen

[ Voor 43% gewijzigd door Ginz op 27-04-2004 17:58 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 17:09:
Te zakken?? Ze zijn alleen maar aan het stijgen man! Check de 2004 Line Up! SE To The TOP! :P
bedoel het design dan |:(
Ginz schreef op 27 april 2004 @ 17:53:
Zoals de S700 ook afstamt van de Japanse SO505i(s), stamt deze waarschijnlijk van de Japanse 'A' serie af.

Hier zijn de Japanse 'A' serie toestellen te zien

edit:
Dus, ik geloof dat deze telefoon wel gaat komen :p
Ze zien namelijk dat er bepaalde toestellen het goed doen in Japan, en zullen die net zoals de SO505i(s) ook in een GSM versie uit te laten komen
Nope waarschijnlijk europese versie van deze telefoon: http://www.sonyericsson.co.jp/product/au/a5404s/index.html

Want op die site zag ik deze 2 plaatjes en ik zag die japanse telefoon ernaast...

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 18:42 ]

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah ik moest gelijk denken aan de Japanse SE KDDI A5404S denken...hoewel het openings mechanime die op de 3d fotostaat gewoon een normale lijktte zijn i.t.t die A5404S

Wanneer krijgen onze dvd-spelers van sony en phones van SE supoort voor Mobile Movie: ff je favoriete tv programma opnemen op je MS stick en afsplen opje phone :d

• Ginz
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 18:39:
Nope waarschijnlijk europese versie van deze telefoon: http://www.sonyericsson.co.jp/product/au/a5404s/index.html

Want op die site zag ik deze 2 plaatjes en ik zag die japanse telefoon ernaast...
Dat zeg ik, afgeleid van meerder japanse SonyEricsson Axxxx wegens het succes van meerdere Axxxx toestellen aldaar.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• --MeAngry--
  • Laatst online: 30-11 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik vind kleur zoals ze em hier presenteren lelijk, maar de vorm is lekker strak en compact. :)
Nu nog een mooie kleursetting in het uiteindelijke product en hij wordt al een stuk mooier :Y)

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op 27 april 2004 @ 22:38:
Ik vind kleur zoals ze em hier presenteren lelijk, maar de vorm is lekker strak en compact. :)
Nu nog een mooie kleursetting in het uiteindelijke product en hij wordt al een stuk mooier :Y)
er was ook een plaatje van de rooie versie, maar ik kom hem niet openen :X

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Titel edit, staat iets netter :)

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik hoop dat SE ooit eens een phone gaat uitbrengen met een navigatie als die SO505. Ik weet niet of jullie daar wel eens een filmpje van hebben gezien, maar je hebt daar (volgens mij) geen joystick, maar eenzelfde touchpadsysteem als de Apple iPod!!! Dat is het enige wat ik nog mis in mn phone, want dat vind ik echt een super systeem.

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

***Sur_G checkt snel het desbetreffende filmpje....

WOW, dat had ik nog niet gezien... RELAX hoor, idd net als bij een ipodje....
Volgens mij komt zoiets de navigatie alleen maar tengoede..

Verwijderd

Ik vind de Z600 3x niks. Veel te dik en groot en het klapte zo vreemd open.
Deze is wel een stuk beter moet ik zeggen maar toch niet zo mooi als de clamshell modellen van samsung/motorola. Leuk apparaatje met die Memory Sticks..

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Maar die plaatje is gemaakt met een van 3DMAX proggie.... wanneer kunnen wij echte foto verwachten?

Lucky Goldstar

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:49

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Zeg die A-modellen in Japan, zijn die eigenlijk ook gewoon GSM?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Topicstarter
zwahiel schreef op 29 april 2004 @ 13:26:
Zeg die A-modellen in Japan, zijn die eigenlijk ook gewoon GSM?
nope, je kan ze hier wel gebruiken maar niet bellen..... maar de mp3 functie enz kan je wel gebruiken B)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 13:39:
[...]

nope, je kan ze hier wel gebruiken maar niet bellen..... maar de mp3 functie enz kan je wel gebruiken B)
Een telefoon in eigenlijk nog steeds om te bellen :P

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:41

13art

Moderator Mobile
De k700 niet mooi? tja smaken verschillen maar vind het wel een mooi dingetje. Kee er zijn mooiere, maar hij is cker niet slecht. In ieder geval vele malen mooier dan deze se z800

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1