Ik heb een movieclip (zeg: Menu_mc) gemaakt met daarin een kolom dynamisch opgebouwde buttons. De mc is als volgt opgebouwd:
- layer 1: mc van een vierkante shape
- layer 2: dynamisch aangemaakte buttons.
Deze mc wordt in een scrollpane geladen. Soms is de hoogte van de knoppen hoger dan van de oorspronkelijke mc. Als ik de height van Menu_mc aanpas, worden alle aangemaakte knoppen uitgerekt. Als ik de mc van het vierkant uitrek scrollt de scrollpane niet verder dan de hoogte van de Menu_mc.
code is als volgt:
vierkant_mc._height = (myButtons["intAantal"] * 17);
_parent.Menu_sp.setScrollContent("button");
< Genereren Buttons>
_parent.Menu_sp.refreshPane()
Denkweg: Pas hoogte vierkant_mc aan en dus hoogte Menu_mc, Vertel Menu_sp waar hij z'n inhoud vandaan moet halen, pas inhoud aan, ververs weergave.
Waar denk ik fout?
- layer 1: mc van een vierkante shape
- layer 2: dynamisch aangemaakte buttons.
Deze mc wordt in een scrollpane geladen. Soms is de hoogte van de knoppen hoger dan van de oorspronkelijke mc. Als ik de height van Menu_mc aanpas, worden alle aangemaakte knoppen uitgerekt. Als ik de mc van het vierkant uitrek scrollt de scrollpane niet verder dan de hoogte van de Menu_mc.
code is als volgt:
vierkant_mc._height = (myButtons["intAantal"] * 17);
_parent.Menu_sp.setScrollContent("button");
< Genereren Buttons>
_parent.Menu_sp.refreshPane()
Denkweg: Pas hoogte vierkant_mc aan en dus hoogte Menu_mc, Vertel Menu_sp waar hij z'n inhoud vandaan moet halen, pas inhoud aan, ververs weergave.
Waar denk ik fout?
All my life, I always wanted to be somebody. Now I see that I should have been more specific.