kijk vroeger toen ik nog een nes (nintendo 8 bit ) had speelde ik bijna elk spel uit.
oa. mario series, zelda, etc etc
dit zette ook voort op de 16 bits consoles.
Shinobo, beat em ups, sonic en weer mario
Maar sinds de psx en de pentium mmx tijdperk lijkt het erop dat ik bijna geen enkele spel meer uitspeel..meestal stop ik na een weekje of 2...Wat is dit ??hebben we teveel spellen voor het kiezen ,heb ik nu gewoon minder tijd of zijn de spellen gewoon te moeilijk?
spellen die ik de laaste 2/3 jaar heb uitgespeeld blijven de beat em ups op de psx ala Tekken en SF. en op de pc emm....ff denken...Half-Life met walktrough. En bijna niets meer zonder cheats..
Rogue spear en Rainbow6 met cheats uitgespeeld
Geldt wel voor meerdere spellen ...
ik weet het ....het is een beetje lame..
Maar wat was mijn vraag nou?
oja....Hebben we teveel keuze of haalt de gameplay het gewoon niet met het oudere???
oa. mario series, zelda, etc etc
dit zette ook voort op de 16 bits consoles.
Shinobo, beat em ups, sonic en weer mario
Maar sinds de psx en de pentium mmx tijdperk lijkt het erop dat ik bijna geen enkele spel meer uitspeel..meestal stop ik na een weekje of 2...Wat is dit ??hebben we teveel spellen voor het kiezen ,heb ik nu gewoon minder tijd of zijn de spellen gewoon te moeilijk?
spellen die ik de laaste 2/3 jaar heb uitgespeeld blijven de beat em ups op de psx ala Tekken en SF. en op de pc emm....ff denken...Half-Life met walktrough. En bijna niets meer zonder cheats..
Rogue spear en Rainbow6 met cheats uitgespeeld
Geldt wel voor meerdere spellen ...
ik weet het ....het is een beetje lame..
Maar wat was mijn vraag nou?
oja....Hebben we teveel keuze of haalt de gameplay het gewoon niet met het oudere???