Toon posts:

windows bepaalde dingen laten blokeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey jongens,

Ik heb even een vraagje

Mijn broer zit de hele tijd met kazaa te klooten en gan daarom altijd over het data limiet heen. En dan heb ik het weer gedaan. Jah ik vind het ook weer KUT maarja. Zijn er ook programma's waar ik mee kan laten zien wie hoeveel heeft gedownload? per pc? mijn pc staat namelijk heel veel aan dus kan ik het meeste wel laten meten!

met vriendelijke groeten.

sjoerd grolleman

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:14

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Netlimiter :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06-2025

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Netstatlive van Analogx zou een optie kunnen zijn.

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 19:58
hmm je moet het programma dus HELEMAAL uitzetten en niet de snelheid 1kb maken want dat is niet wat de TS wil...

verder kan je misschien ehh kazaa deinstalleren :*) of is je broertje nou ook weer niet ZO dom?

andere optie (als hij in XP zn eigen account heeft) kazaa uit de startup halen en de shortcut uit zn startmenu raggen!

dus het ligt eraan hoe slim jou broertje met pc's is...

//edit: heb je een firewall? bijvoorbeeld bij zonealarm en NIS kan je heel makkelijk uitzetten dat kazaa internet rechten heeft >:)

[ Voor 16% gewijzigd door stevenP op 27-04-2004 16:23 ]

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ja.. succes ermee

Met de tips in dit topic moet je er zeker wel uit kunnen komen. Probeer in het vervolg zelf even wat onderzoek te doen want dit is namelijk al redelijk vaak voorbij gekomen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.