Ik zoek al een tijdje naar een usb datakabel voor mijn samsung E700.
In Vlaardingen bleek geen enkel telefoonwinkel nog in voorraad te hebben...
Primafoon zou ze nog krijg, Belcompany had ze ook niet meer...
Belcompany in schiedam had nog 1 kabeltje over maar dat was een seriële link en kostte 40euro
belcompany kon ze eventueel bestellen voor rond de 50 euro dacht ik.
Dat vond ik te fckn DUUR aangezien een usb datakabel van E700 bij http//www.eu-gsm.nl inclusief verzendkosten maar "25 euro's" zou kosten.
Ik heb nog totaal geen ervaring met dat online shopping gebeuren.
Wel heb ik het één en ander over gelezen...
Eu-gsm.nl ziet er professioneel uit, maar dat zegt niet zoveel.
Ze claimen ook interexpo's te bezoeken (een eigen standje)
Toevallig is er 9 mei een interexpo bij mij in de buurt....maar als eu-gsm.nl betrouwbaar is bestel ik het ook wel liever online...Ik wil zo snel mogelijk me plaatjes overzetten, maar ben niet bereid daar het dubbele voor te gaan ophoesten.
Mijn vraag is dan ook, of iemand van jullie er ooit bij eu-gsm.nl iets heeft gekocht via eenmalige machtiging...?
Verliep het allemaal netjes en formeel af?
Zitten er nog eventuele addertjes onder het gras?
en finally... zijn er andere onlinewinkels waarvan is bewezen dat ze veilig zijn en goedkoop (datakabel e700 tussen t/m 35euro inclusief verzendkosten)
thanks
In Vlaardingen bleek geen enkel telefoonwinkel nog in voorraad te hebben...
Primafoon zou ze nog krijg, Belcompany had ze ook niet meer...
Belcompany in schiedam had nog 1 kabeltje over maar dat was een seriële link en kostte 40euro
belcompany kon ze eventueel bestellen voor rond de 50 euro dacht ik.
Dat vond ik te fckn DUUR aangezien een usb datakabel van E700 bij http//www.eu-gsm.nl inclusief verzendkosten maar "25 euro's" zou kosten.
Ik heb nog totaal geen ervaring met dat online shopping gebeuren.
Wel heb ik het één en ander over gelezen...
Eu-gsm.nl ziet er professioneel uit, maar dat zegt niet zoveel.
Ze claimen ook interexpo's te bezoeken (een eigen standje)
Toevallig is er 9 mei een interexpo bij mij in de buurt....maar als eu-gsm.nl betrouwbaar is bestel ik het ook wel liever online...Ik wil zo snel mogelijk me plaatjes overzetten, maar ben niet bereid daar het dubbele voor te gaan ophoesten.
Mijn vraag is dan ook, of iemand van jullie er ooit bij eu-gsm.nl iets heeft gekocht via eenmalige machtiging...?
Verliep het allemaal netjes en formeel af?
Zitten er nog eventuele addertjes onder het gras?
en finally... zijn er andere onlinewinkels waarvan is bewezen dat ze veilig zijn en goedkoop (datakabel e700 tussen t/m 35euro inclusief verzendkosten)
thanks