Toon posts:

PC Problemen met Battlefield Desert combat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :)

Ik heb rare problemen bij BF Desert Combat
Het is als er veel units in het beeld komen dat het gaat haperen en ik heb geen idee wat het probleem is of zal zijn. :? :?
En bij BF vietnam heb ik geen problemen _/-\o_

Mijn pc specs :+

P4 2,0 Ghz
1 GB DDR 400 Dual Channel
120 gb hdd
ATI 9600 XT

Als iemand mij zou kunnen helpen
Bvd Sico :) :9~

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54

UTM

Mischien andere drivers installen? Probeer anders (als je niet hebt) de Omega drivers
Ik heb rare problemen bij BF Desert Combat
Het is als er veel units in het beeld komen dat het gaat haperen en ik heb geen idee wat het probleem is of zal zijn.
En bij BF vietnam heb ik geen problemen
Als er veel units in beeld komen, is het wel enigszins te verklaren waarom je beeld hapert. Al heb je dat bij Vietnam niet Alhoewel de spellen wel enigzins verschillen: Full game vs Mod

[ Voor 77% gewijzigd door UTM op 27-04-2004 15:43 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

We hebben een heel subforum voor problemen met ganes, dus WOS --> Spielerij - Problemen & Vragen. Lees Lees dit voor je een topic opent/een reply post! + Spielerij - Problemen & Vragen FAQ even door voor het geval er nog wat extra info nodig is :)

Maar inderdaad klinkt het niet heel vreemd dat het bij (te? ) veel units gebeurt. De juiste drivers gebruiken kan iig. geen kwaad nee :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)