[alg] Windows Server 2003 MCSA*

Pagina: 1
Acties:

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-02 11:11

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Hoi,

Ik ben bezig met het MCSA traject. Nu vroeg ik me af of al meerdere mensen dit gehaald hebben. Ik ben nu net zelf MCP 2003 geworden LOL ;) En heb volgende week het 70-291 Examen.

Hebben mensen tips en opmerkingen hierover. Alle hulp is welkom.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Had je deze toevallig gezien? Staat ook veel relevante informatie in volgens mij :)

(win2k) mcse cursus

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

DNS goed leren en subnetten enzo..

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Wat is het verschil dan tussen

www.testking.com en
www.test-king.com

Verwijderd

Voor zover ik weet is er geen noemenswaardig verschil. Beide zijn verkapte braindumps (oftewel letterlijke examenvragen). Mijns inziens niet de manier om je voor te bereiden. Maar goed, als iemand achteraf hard op z'n bek wil gaan, dan gun ik hen dat plezier.

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 16:56
Volgens mij is www.testking.com de nepper. en wwwtest-king.com of www.realtestking.com de echte. erg verwarrend is het wel iig.
Ik heb ooit voor mijn collegas een serie van die examens besteld , een paar weken later ging de testking.com site ofline. dat was als gevolg van een rechtelijke procedure die test-king.com had gestart. afaik

mijn methode:
Blader een boek even door om te zien welke stof je ongeveer meot kennen. Daarna test king maken ( niet de uitleg lezen nog ) kijk dan in welke hoofdstukken je de meeste fouten maakte. lees de hoofdstukken in het boek door die je het meeste fouten opleverde.
Doe het nog eens. en dan alles met uitleg doorlezen.

Enige voorkennis is een must voor deze methode. maar heeft voor mij nog nooit
gefaald :7

succes!
Semt-x
MCSE2003EA

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Nou , ik las dit alleen maar. Het viel me op dat alle vragen die ik bij het 70-290 examen gehad heb ook allemaal letterijk in Testking stonden achteraf.

Ik leer altijd om eerst de moc's door te lezen dan zo'n ebook en dan eens de testking vragen kijken over hoe ze de vragen gaan stellen , heeft me goed geholpen zo de methode.

Tevens werken we hier al met windows 2003 en daarvoor 2000 dus ik heb er in totaal al 3 jaar zo'n beetje ervaring in

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 16:56
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 15:22:
[...]

Voor zover ik weet is er geen noemenswaardig verschil. Beide zijn verkapte braindumps (oftewel letterlijke examenvragen). Mijns inziens niet de manier om je voor te bereiden. Maar goed, als iemand achteraf hard op z'n bek wil gaan, dan gun ik hen dat plezier.
mijn ervaring ook. Echter wanneer je thuis bent in de terminologie en je het verband kent tussen de verschillende termen. dient het boek (wat ik in mijn reply hier boven aangeef) om nieuwe termen te leren en te plaatsen. waardoor je conceptuele kennis op orde is. Vanaf dat punt is praktische vaardigheden slechts een invulling van de conceptuele kennis.

papieren mcse'ers zijn in mijn ogen mensen die de vraag uit hun hoofd leren en vervolgens weten dat het antwoord C moet zijn. mensen die dus geen enkele affiniteit hebben met de theorie ( laat staan met de praktijk)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Echte kennis doe je toch nog steeds in de praktijk op, moet zelf alleen nog het 296 examen doen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-01 08:29
van wat ik hoor van mensen die 2000 doen, is 2003 zwaarder.
plus er zitten ook simulaties etc bij het examen.
dus ik denk dat als je alleen de antwoorden leert, je het examen niet kan halen toch?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoals ik toenet in dat andere topic ook al zei, [rml][ MCSE] Ervaringen en discussies*[/rml] door :)
Pagina: 1