ik heb net een webcam voor "vergaderingen" nu wil ik deze recorden. weet iemand welk programma ik er voor kan gebruiken? of hoe ik dit kan opnemen?
Met de standaard software dat bij die cam geleverd wordt?
Verwijderd
camtasia en snaggit
zoek maar met googel
oh ja je heb softcam ook nog kun je ook mee recorden
zoek maar met googel
oh ja je heb softcam ook nog kun je ook mee recorden
Oh nee? Waarom niet dan, wat mis je er aan, wat had je graag gezien?Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 13:29:
die software die bij de cam is geleverd is niet geweldig
Hier is een idee:
Welk merk/type webcam? Welke software? Wat wil je er mee? Wat mag het kosten? Welk bestandsformaat? Etc...
Beetje info kan geen kwaad.
Welk merk/type webcam? Welke software? Wat wil je er mee? Wat mag het kosten? Welk bestandsformaat? Etc...
Beetje info kan geen kwaad.
wat ik graag had willen zien van die software is dat die werkte op mijn pc want dat doet ie niet. oja ik moet wel kunnen recorden van het beeld bij msn zeg maar.
snel overige info van mijn pc. amd 1Ghz, 256mb ram. 128 mb videokaart. 2 dvd fikkers.
snel overige info van mijn pc. amd 1Ghz, 256mb ram. 128 mb videokaart. 2 dvd fikkers.
Verwijderd
Welke merk webcam + type?Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 13:32:
wat ik graag had willen zien van die software is dat die werkte op mijn pc want dat doet ie niet. oja ik moet wel kunnen recorden van het beeld bij msn zeg maar.
Welke software zit er bij?
Je geeft niet echt veel info
En waarom voldoet de bijgeleverde software dan niet? Logitech levert duidelijke en goede software bij haar webcams.
Verwijderd
oke en werkt de cam wel bij msn?Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 13:38:
het is de quick cam express van logitech
Waarom doet de software het niet? Neem aan dat je foutmeldingen krijgt
de webcam doet het, maar als ik de software start dan moet hij volgens mij ontzettend veel geheugen vragen want als ik dat doe dan gaat de pc hangen of alleen het programma, ik kan zelfs niet een snelle foto maken met dat ding
Een topic op zo'n manier beginnen is kansloos, punt.
Probeer de volgende keer eerst zelf wat i.p.v. alleen een vraagje stellen en verder niks.
Probeer de volgende keer eerst zelf wat i.p.v. alleen een vraagje stellen en verder niks.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()