[Illustrator] Aanleveren in 2 kleuren *

Pagina: 1
Acties:

• awarnach
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-04 09:23

awarnach

2.02m tall Dutch guy

Topicstarter
Hoi, ik heb een A3 "poster/folder" ontworpen in illustrator (grijstinten), de ene kant is compleet vector, de andere kant bevat een plaatje met diverse (niet-vector) logo's (ook in grijstinten), nu zegt de drukker dat alles maar in twee kleuren kan (ivm de wensen/het kostenplaatje van de opdrachtgever): zwart en wit

Iemand enig idee hoe ik dit gemakkelijk om kan zetten?
Ik heb nog niet zo veel ervaring met illustrator...

Awarnach | event photographer

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29
Bitmaps zou ik in Photoshop omzetten naar 2 kleuren, niet in Illustrator. Misschien kun je toch beter de logo's in vectoren proberen te bemachtigen of ze overtrekken... :)

(overigens volgende keer voor iets duidelijkere titel zorgen ;))

[ Voor 19% gewijzigd door Willem op 27-04-2004 12:57 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• SillyJW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 18:09

SillyJW

der Gemutlichkeit

Grijs kan zelfs gemaakt worden met maar één kleur. Zwart. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.sskw.nl/afb/raster2.jpg

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31

Pelle

🚴‍♂️

Titelfix :)

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat bedoelt jouw drukker:

a. Ik wil helemaal geen rasters drukken
b. Ik wil alles aangeleverd in raster xx lijnen per cm

• Dark Blue
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

benoni: dat zal voor de drukker toch niet zoveel uitmaken?
het gaat hem denk ik meer om het aantal kleuren inkt dat gebruikt moet worden. En dan is twee kleuren toch wel wat goedkoper dan vierkleurendruk...
Twee kleuren hoeft niet direct zwart en wit te betekenen!! (op wit papier hoef je namelijk helemaal geen wit te drukken, dus dat verruimt de mogelijkheden weer)