Offtopic geblaat in nieuwsje over nieuw MS-onderzoekscentrum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Zo te zien zijn er al wat modders mee aan de slag, maar van de nu 16 reakties is er idd maar één die hout snijdt en dat is een reaktie op een ongeinformeerde halve fipo.

Is het een idee om het/een TMF-account te gebruiken om Guru Evi even gerust te stellen? Die vermoedt complotten en boze moedwil :) Helpt misschien ook tegen de idiote reakties die nu geplaatst worden...

[ Voor 9% gewijzigd door Rataplan op 27-04-2004 12:48 . Reden: afgrijselijke typo ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:00
Er is Mi. nog geen enkele normale reactie geweest in dat topic... Als het zo door gaat ben ik in 1 dag door mijn modpunten heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hier is nog zo'n draadje waar even doorheen gefietst mag worden. Iedereen denkt grappig te zijn door spellingsfouten te gaan maken. :/

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

OCh, we zien wel waar dit heengaat :)

* Delerium denkt dat het mod-account hier geen zin heeft.
Een leipo die leip doet hoef je niet aan te sporen om via TMF iets tge klagen heeft oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

pastapappie.NET schreef op 27 april 2004 @ 12:56:
Hier is nog zo'n draadje waar even doorheen gefietst mag worden. Iedereen denkt grappig te zijn door spellingsfouten te gaan maken. :/
* Rataplan heeft modpunten gestrooid en het schuim op zijn lippen. Wel een paar mislukte grappen van de -1 afgetild, want dat is toch echt te laag; met uitzondering van de eerste twee: die voldoen dacht ik behoorlijk aan de fipo-criteria.
Ecteinascidin schreef op 27 april 2004 @ 12:57:
OCh, we zien wel waar dit heengaat :)

* Rataplan denkt dat het mod-account hier geen zin heeft.
Een leipo die leip doet hoef je niet aan te sporen om via TMF iets tge klagen heeft oid.
Wijs _o_

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stubby schreef op 27 april 2004 @ 12:47:
Er is Mi. nog geen enkele normale reactie geweest in dat topic... Als het zo door gaat ben ik in 1 dag door mijn modpunten heen :P
dan kom je er ook niet veel, anders zou je wel meer modpunten hebben :+ ;)

/me ook wat modpunten gestrooid
Pagina: 1