ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Verwijderd
-> Spielerij - Problemen & Vragen
Ik gok dat Ghost niet zal werken. De Xbox heeft (uiteraard) zijn eigen file system, die met een bepaalde driver wel gelezen kan worden door Windows, maar ik vermoed dat Ghost daar geen genoegen mee neemt.
Ik gok dat Ghost niet zal werken. De Xbox heeft (uiteraard) zijn eigen file system, die met een bepaalde driver wel gelezen kan worden door Windows, maar ik vermoed dat Ghost daar geen genoegen mee neemt.
Maar als je Ghost wordt er een exacte kopie van je hardeschijf gemaakt, ongeacht of Windows het kan lezen/gebruiken of niet. Dus als je je 80GB HD aansluit op je computer, 'm ghost en vervolgens je 120GB HD aansluit en daar alles opzet lijkt het me dat het gewoon moet werkenVerwijderd schreef op 27 april 2004 @ 12:48:
-> Spielerij - Problemen & Vragen
The devil is in the details.
Verwijderd
Hij moet die partities wel weer kunnen aanmaken. Ik vraag me af of dat programma en Windows slim genoeg zijn om dat te kunnen, want ik twijfel wel vaker aan producten van Symantec en Microsoft 
-
Ja, een aantal partities die allemaal in een vaag filesystem formaat zijn. Het zal wel een variant van NTFS zijn.
-
Ja, een aantal partities die allemaal in een vaag filesystem formaat zijn. Het zal wel een variant van NTFS zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 18:42 ]