Clonen HD XBOX

Pagina: 1
Acties:

• Starky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11-2025
Kan ik een HD van een XBOX clonen. Ik heb nu een 80 GB en wil naar een 120GB. Ik wil echter alles rechtover zetten, spellen e.d. inclusief de verschillende partities. Kan dit b.v. met Norton Ghost via de PC.

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

Verwijderd

-> Spielerij - Problemen & Vragen

Ik gok dat Ghost niet zal werken. De Xbox heeft (uiteraard) zijn eigen file system, die met een bepaalde driver wel gelezen kan worden door Windows, maar ik vermoed dat Ghost daar geen genoegen mee neemt.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 12:48:
-> Spielerij - Problemen & Vragen

Ik gok dat Ghost niet zal werken. De Xbox heeft (uiteraard) zijn eigen file system, die met een bepaalde driver wel gelezen kan worden door Windows, maar ik vermoed dat Ghost daar geen genoegen mee neemt.
Maar als je Ghost wordt er een exacte kopie van je hardeschijf gemaakt, ongeacht of Windows het kan lezen/gebruiken of niet. Dus als je je 80GB HD aansluit op je computer, 'm ghost en vervolgens je 120GB HD aansluit en daar alles opzet lijkt het me dat het gewoon moet werken :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Hij moet die partities wel weer kunnen aanmaken. Ik vraag me af of dat programma en Windows slim genoeg zijn om dat te kunnen, want ik twijfel wel vaker aan producten van Symantec en Microsoft :P

-
Ja, een aantal partities die allemaal in een vaag filesystem formaat zijn. Het zal wel een variant van NTFS zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 18:42 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Heb je dan van die speciale partities (nodig) voor de Xbox :? :P

The devil is in the details.