ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Forget your fears...
...and want to know more...
golden operational_data
dus in EXPERT mode..
ik ben benieuwd hoeveel ik ga trekken op die 3880 meters, vanavond meteen kijken!
Operational data report
-----------------------
Downstream
Attainable line rate : 6036 kbit/sec
Attainable Atm rate : 5600 kbit/sec
Used line rate : 700 kbit/sec
Fast used Atm rate : 0 kbit/sec
Interleaved used Atm rate : 512 kbits/sec
Rel. capacity occupation : 12
Noise Margin : 22 dB
Line attenuation : 52 dB
Output Power : 19 dBm
Operational data report
-----------------------
Upstream
Attainable line rate : 804 kbit/sec
Attainable Atm rate : 704 kbit/sec
Used line rate : 344 kbit/sec
Fast used Atm rate : 0 kbit/sec
Interleaved used Atm rate : 256 kbits/sec
Rel. capacity occupation : 43
Noise Margin : 14 dB
Line attenuation : 25 dB
Output Power : 4 dBm
Theoretisch kom ik dus hier op uit:
600 KB/s DOWN
75KB/s UP
Niet gek voor 3880 meter, bijna 4km!
Nu ga ik zeker weten mijn abonnement upgraden..
(sorry als de kick onnodig bevonden wordt, niemand hoeft verder te replyen maar wilde het toch even melden)
bedankt voor de info
alleen over de upstream krijg ik no info te zien....
ik heb planet als isp en comfort als abbo
[ Voor 199% gewijzigd door jozy op 28-04-2004 17:19 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| downstream: ------------------------------------------------------------- Attainable line rate: 9392 kbit/sec Attainable Atm rate: 8928 kbit/sec used line rate: 2472 kbit/sec Fast used Atm rate: 2048 kbit/sec Interleaved used Atm rate: 0 kbits/sec Rel. capacity occupation: 26 Noise margin: 32 dB Line attenuation: 9 dB Output power: 13 dBm ------------------------------------------------------------- |
upload lukt dus niet met de code: golden r_operational_data....
PS: van de meeste dingen weet ik niet eens wat ze voorstellen, maar dat ik bijna 9mbit kan halen is natuurlijk veel belovend
Abbonement: Planet ADSL Comfort 2048/384 [Mxstream]
Modem: Alcatel Speedtouch Home2Pro [Die oude ja]
Lijn: Analoog/POTS
De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 585 meter.
Wat ik me nu afvraag is dat als ik bijvoorbeeld overstap op Tweakdsl (wat ik van plan ben), dat deze gegevens ook hetzelfde blijven? Of veranderen ze naarmate je overstapt op een ander netwerk (BBNed naar KPNADSL bijvoorbeeld)
[ Voor 133% gewijzigd door jozy op 28-04-2004 18:32 ]
die resultaten zijn ook wel te verwachten als je zo dicht bij de centrale zitjozy schreef op 28 april 2004 @ 18:04:
Wat ik me nu afvraag is dat als ik bijvoorbeeld overstap op Tweakdsl (wat ik van plan ben), dat deze gegevens ook hetzelfde blijven? Of veranderen ze naarmate je overstapt op een ander netwerk (BBNed naar KPNADSL bijvoorbeeld)
ehm. die gegevens blijven hetzelfde ongeacht de provider. het is puur een lijnmeting van jouw modem tot aan de centrale
.. ehm en over dat telnet. volgens mij heeft een USB modem dat niet. geen idee hoe je het dan zou moeten zien..
dat r_operational_data niet werkt vind ik vreemd. zie je dat commando wel staan als je 'golden help' in tikt?
[ Voor 95% gewijzigd door jozy op 29-04-2004 11:47 ]
Attainable line rate : 9436 kbit/sec Attainable Atm rate : 8928 kbit/sec Used line rate : 2452 kbit/sec Fast used Atm rate : 2048 kbit/sec Interleaved used Atm rate : 0 kbits/sec Rel. capacity occupation : 26 Noise Margin : 30 dB Line attenuation : 23 dB Output Power : 19 dBm