Axa klaagt google aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
nieuws: Axa sleept Google wegens Adwords voor rechter

De eerste twee threads vind ik eigenlijk vrij overbodig, of eerder off-topic aangezien die uitgaan van het feit dat het om de zoekresultaten gaat, wat niet het geval is.

Iemand die deze mening deelt?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 16:23

wasco

brightest crayon in the box

yep, ik deel deze mening, zoals ik ook in de topic zei:
het gaat ni om de zoekresultaten zelf, maar om de vierkante blokjes die je rechts naast de zoekresultaten vind. Adwords heten die advertenties, en Google koppelt dus op vraag van een bedrijf hun advertentie aan de zoekterm 'naam concurrent'. Bv. Philips betaald Google dat wanneer je zoekt op Sony television dat daar dan rechts een advertentie van Philips te staan komt. Dat is waar AXA en eerder Playboy niet mee konden leven.

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:00
Ik heb ze reeds beoordeeld met overbodig... Maar t helpt niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ook wat puntjes gestrooid in het draadje

en sluit me daarbij ook bij de topicstarter aan, maar gezien het draadje nog vrij nieuw is zal de 'marktwerking' ook nog wel aan de reacties schaven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 14:00

SnakeMind

Silence...

* SnakeMind doet ook mee met strooifestijn...
komt allemaal nog wel goed denk ik :)

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:18
SnakeMind schreef op 27 april 2004 @ 15:52:
* SnakeMind doet ook mee met strooifestijn...
komt allemaal nog wel goed denk ik :)
Nou, ik zie veel +4 reacties die niet +4 waard zijn. Zoals reactie van Robbedoeske of mijn eigen reactie.

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

lost95 schreef op 27 april 2004 @ 17:00:
Nou, ik zie veel +4 reacties die niet +4 waard zijn. Zoals reactie van Robbedoeske of mijn eigen reactie.
Ik vind dat Jelmer een zeer relevante passage uit de AV van Google geeft, en dat jij zowel de kracht als de zwakte van zijn punt haarfijn blootlegt. Misschien dat iemand anders je een -1 wil geven, ik doe er lekker niks aan :)

Ook Robbedoeske's post is zeker +3, een +4 vind ik wel kunnen (maar ik heb vandaag bovengemiddeld veel rotzooi zien staan, dus het kan zijn dat ik 'm wat te optimistisch inschat). Alleen de reaktie van wasco staat imo onverdiend op +4, da's niet meer dan een weetje.

Ik vind die hele offtopic discussie over metatags en zoekresultaten aan het begin idd wel storend, trouwens. Beide threads stonden vanmiddag op +0, maar zijn nou toch weer default zichtbaar. Ontsierend.

edit:
Hier word ik zó woest van! Met een beschuldigend vingertje wijzen, en dan valse argumenten geven, in de kennelijke verwachting dat niemand je controleert. En dat moet een punt schragen dat nog volstrekt onduidelijk is ook. Pure tijdsverspilling, ik had 'm eigenlijk een troll moeten geven :(

[ Voor 27% gewijzigd door Rataplan op 27-04-2004 21:49 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Rataplan schreef op 27 april 2004 @ 21:33:

edit:
Hier word ik zó woest van! Met een beschuldigend vingertje wijzen, en dan valse argumenten geven, in de kennelijke verwachting dat niemand je controleert. En dat moet een punt schragen dat nog volstrekt onduidelijk is ook. Pure tijdsverspilling, ik had 'm eigenlijk een troll moeten geven :(
* botoo doet braaf wat Rataplan voorstelt ;)
Google . . .
Rayman . . .
De 5 eerste links verwijzen Raymanzone en fansites . . .

* flamebait uitdeelt *
Weliswaar * kuch * onderbouwd, maar ook keihard gelogen door Ruud-72 :/.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

botoo schreef op 27 april 2004 @ 22:20:
* botoo doet braaf wat Rataplan voorstelt ;)
Google . . .
Rayman . . .
De 5 eerste links verwijzen Raymanzone en fansites . . .
Als je gaat [google=rayman walkthrough] zijn negen van de eerste tien ook daadwerkelijk walkthroughs voor de diverse versies van het spelletje - iig dank voor de support, ik dacht al dat het misschien wel aan mij lag :)

Heb ik weer een onterechte overbodig uitgedeeld :X

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Samen komen we er wel uit, daarom maken we het immers bespreekbaar :).
. . . toch?
;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

botoo schreef op 27 april 2004 @ 22:30:
Samen komen we er wel uit, daarom maken we het immers bespreekbaar :).
. . . toch?
;)
Ik ben nu even lekker met terugwerkende kracht aggressief aan het worden vanwege die Ruud-72, dus ik kan nou even geen begripvolle overlegcultuur gebruiken.

Morgenochtend ben je de eerste :> ;)

edit:
Bij nader inzien is ook deze post van a tot z bijééngelogen omwille van het effectbejag. Poging twee:

Precies! Zo is het maar net! :D

[ Voor 20% gewijzigd door Rataplan op 27-04-2004 22:40 ]

Pagina: 1