Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Op windows 98 en op mijn eigen XP pc.
Is volgens mij ook inderdaad een bug @ got.
* Outerspace zit te zoeken , stond vroeger iets in MED daarover .. weet alleen niet meer wat
[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 27-04-2004 11:58 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Want????chem schreef op 27 april 2004 @ 12:27:
Dat komt door IE6, valt niks aan te doen...
IE6 laat alle andere afbeeldingen nl. wel goed zien.
En het is echt van de laatste tijd, "vroeger" had ik hier geen last van terwijl ik IE6 al een hele tijd gebruik
[ Voor 22% gewijzigd door P_de_B op 27-04-2004 12:35 ]
Ja, wat een vraag... IE6 heeft problemen met veel kleine afbeeldingen op een pagina; hij laadt ze soms niet allemaal in.
Zoek eens in het bugforum zou ik zeggen?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Sorry als ik je geirriteerd heb zeg. Laat maar zitten.chem schreef op 27 april 2004 @ 13:35:
omdat!!!!
Ja, wat een vraag... IE6 heeft problemen met veel kleine afbeeldingen op een pagina; hij laadt ze soms niet allemaal in.
Zoek eens in het bugforum zou ik zeggen?
chem heeft op zich wel een punt(al kan 'ie zich ook ff wat netter uitdrukken
(link trouwens met dank aan gorgi_19
[ Voor 3% gewijzigd door moto-moi op 27-04-2004 15:27 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik heb in het BUG forum behoorlijk goed gezocht, omdat ik dacht dat het specifiek iets voor Got was (ik heb het nl. niet bij andere sites). Ik heb niet _heel_ Got afgezocht.moto-moi schreef op 27 april 2004 @ 15:27:
[...]
chem heeft op zich wel een punt(al kan 'ie zich ook ff wat netter uitdrukken), als ik zoek op got, dan kom ik al snel dit tegen, welliswaar in Software Algemeen, maar ik gok dat je het niet alleen op GoT tegenkomt
(link trouwens met dank aan gorgi_19)
Maar goed, ik zal hier niet snel weer iets melden.
IE is tegenwoordig gewoon een slap excuus voor een browser; de ontwikkeling staat al jaren nagenoeg stil en er is geen uitzicht op een nieuwe versie. MS maakt zich enkel nog druk om security-issues, maar dan ook pas wanneer er druk wordt uitgeoefend (lees: exploits die worden gepubliceerd). Wel lekker makkelijk als je marktleider bent....
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()