Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Verwijderd
windows is standaard voorzien van hyperterminal, een programma waarmee je over de seriele poort kan communiceren
Is een DOS app. PC's draaien überhaupt geen Windows...Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 12:45:
windows is standaard voorzien van hyperterminal, een programma waarmee je over de seriele poort kan communiceren
helaas...
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Verwijderd
ja, daar is een programmaatje voor ben alleen ff de naam kwijt, een soort hyperterminal voor dos. Ik ga ff op zoek voor je.
Verwijderd
Nee, het hele configureren van een seriële poort gaat vanuit het DOS programma zelf. Hele baudrate gebeuren enzo wordt gewoon via standaard commands gedaan. Als je echt zelf handmatig een seriële poort wilt aansturen is Telix wat je zoekt. Gewoon rouw commands stampen, die dat programma als het ware voor je "automatiseert". D'r zal vast een setting fout staan.
-> Cabal/ whoppa: Vele malen dank!
Ik ga direct s even kijken!!
U zijt ge-wel-dig!!
Ik ga direct s even kijken!!
U zijt ge-wel-dig!!
Pagina: 1