Zoals reeds eerder gemeld voor danelectric kaarten ondervind ik dezelfde problemen. Ik heb 2 apacer 128 MB kaarten die geen van beide gelezen kunnen worden
.... het verbaasde mij dan ook temeer omdat eenzelfde type kaart bij de eerste review afgebeeld staat waarvan ik aan mag nemene dat deze het wel doet. Daarnaast heb ik ook nog een 256 MB Adata CF kaart die ook niet gelezen kan worden!!!! Ik werd er aardig moedeloos van. Telefonisch contact gehad met de technische support, maar daar ben ik ook niks wijzer van geworden. Zij hadden natuurlijk nog nooit van dit probleem gehoord en mijn kaarten zouden slecht zijn.... Maar verder ondervind ik met deze kaarten nergens problemen. De Gmini 220 blijkt dus een uiterst selectief apparaatje te zijn.
Maar gelukkig doen een aantal kaarten het wel: waaronder mijn 256 MB Kingston CF kaart en de bij de camera meegeleverde 32 MB Sandisk kaart. Dus ik kan hem in ieder geval wel gebruiken bij mijn volgende vakantie.Meer kaarten heb ik ook niet dus verdere informatie heb ik niet.
Wellicht dat mijn andere kaarten het in de toekomst nog wel gaan doen wanneer er nieuwere firmware updates aankomen (zoals met PQI kaarten). Ik heb het in ieder geval bij Archos gemeld. Voor de rest is het een prima apparaat, maar juist die CF kaartleesmogelijkheid was voor mij doorslaggevend om dit ding te kopen, en dat werkt dan ineens niet goed. Erg jammer..... Ik heb alle hoop maar gevestigd op nieuwere verbeterde OS versies.
Maar gelukkig doen een aantal kaarten het wel: waaronder mijn 256 MB Kingston CF kaart en de bij de camera meegeleverde 32 MB Sandisk kaart. Dus ik kan hem in ieder geval wel gebruiken bij mijn volgende vakantie.Meer kaarten heb ik ook niet dus verdere informatie heb ik niet.
Wellicht dat mijn andere kaarten het in de toekomst nog wel gaan doen wanneer er nieuwere firmware updates aankomen (zoals met PQI kaarten). Ik heb het in ieder geval bij Archos gemeld. Voor de rest is het een prima apparaat, maar juist die CF kaartleesmogelijkheid was voor mij doorslaggevend om dit ding te kopen, en dat werkt dan ineens niet goed. Erg jammer..... Ik heb alle hoop maar gevestigd op nieuwere verbeterde OS versies.