Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een foto gemaakt met mijn nokia 6220, en deze opgeslagen als achtergrond. Alleen nu blijft ook de naam van mijn provider (orange) in beeld staan over de foto heen. Dit ziet er dus niet uit!

Weet iemand hoe ik deze tekst weg krijg en dus alleen mijn gemaakte foto op de achtergrond heb??

Alvast bedankt.

groeten bruxz

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 21:45
zie search, of lees anders is het grote nokia6220 topic..

Veel lees plezier :9

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:32
^^^^^^^^^^
help die kerel gewoon ff......

http://www.jamba.nl/chnlf...nokia&handysubtype=noname

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar menu-instellingen-weergave instellingen ga dan staat mijn operator logo al uit. Als ik het lege operator logo laat sturen dan kan ik die niet opslaan.

Dus heb je nog meer tips??

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:32
Verwijder het huidige operator logo, stuur de nieuwe blanco van jamba naar je 6220, activeer dit logo. (hij is immers tranparant dus de operator wordt niet weer gegeven in je scherm)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Topicstarter
vacuumcleaner schreef op 27 april 2004 @ 11:14:
Verwijder het huidige operator logo, stuur de nieuwe blanco van jamba naar je 6220, activeer dit logo. (hij is immers tranparant dus de operator wordt niet weer gegeven in je scherm)
Er zit geen eens een operator logo opgeslagen in mijn telefoon, want als ik het operator logo probeer aan te zetten krijg ik de melding dat er geen operator logos zijn opgeslagen :S
Pagina: 1