Toon posts:

Oude tread niet afgehandeld

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/900818///

De hierboven genoemde URL is de URL van mijn eerdere tread waarop niemand ineens meer reageerde.
Ik zou hier graag mee verder willen, vandaar dat ik deze weer opnieuw open.

De tread gaat over het inloggen van apt-get client, op een eigen gemaakte apt-get server (proftpd)
Op deze server had ik eerst anonymous login.
En de apt-get client ingesteld dat de de packages van die server moest afhalen "deb ftp:\\192.168.0.200 debs/"
Dit werkte.

Nu wou ik graag dat dit met een username en password gaat.
Blaataaps reageerde in de topic met de volgende optie zoals dat in windows ook gaat:
"deb ftp://user:password@192.168.0.200 debs/"

Dit krijg ik alleen niet werkend onder linux.

Iemand een idee?, doe ik iets fout?

p.s. In de vorige topic kun je zien dat ik er zeker naar gezocht heb, zonder succes.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat is de reden dat je niet doorgaat in je vorige topic? Daar staat immers al een groot deel van de relevante informatie in; en die heeft ook gewoon een duidelijk topictitel. Volgens mij houdt niets je tegen om je vorige thread te updaten en daarin door te gaan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 27 april 2004 @ 10:33:
Wat is de reden dat je niet doorgaat in je vorige topic? Daar staat immers al een groot deel van de relevante informatie in; en die heeft ook gewoon een duidelijk topictitel. Volgens mij houdt niets je tegen om je vorige thread te updaten en daarin door te gaan :)
Niemand reageerde er meer op!
Hoe moet ik dat anders aan pakken dan?

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 17:02

Super_ik

haklust!

kicken?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ajvdvegt in "Debian apt-get login"
daar staat een vraag, de bal ligt dus volgens mij bij jou ;)
Anyways, 2 topics voor 1 probleem werkt niet bepaald handig, dus deze draad gaat op slot.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.