Ik zit met het volgende probleem. Ik ben een web app aan het maken waarbij velden moeten verdwijnen en verschijnen afhankelijk van het antwoord. Nu gaat dat prima alleen loop ik tegen het volgende probleem aan.
Als ik lege rijen heb, dat wil zeggen rijen gevuld met hidden div's dan hebben deze toch een hoogte. Weet iemand een mogelijkheid om deze lege rijen een hoogtte van 0 te geven? Ik heb al zaken als padding en margins op 0 zetten geprobeerd. Het hoeft overigens alleen in IE te werken.
Hieronder een voorbeeldje de code die het probleem goed weergeeft.
Als ik lege rijen heb, dat wil zeggen rijen gevuld met hidden div's dan hebben deze toch een hoogte. Weet iemand een mogelijkheid om deze lege rijen een hoogtte van 0 te geven? Ik heb al zaken als padding en margins op 0 zetten geprobeerd. Het hoeft overigens alleen in IE te werken.
Hieronder een voorbeeldje de code die het probleem goed weergeeft.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
| <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <html> <head> <title></title> </head> <body> <table style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 0px; PADDING-BOTTOM: 0px; MARGIN: 0px; BORDER-TOP-STYLE: none; PADDING-TOP: 0px; BORDER-RIGHT-STYLE: none; BORDER-LEFT-STYLE: none; BORDER-COLLAPSE: collapse; BORDER-BOTTOM-STYLE: none"> <tr> <td>Gevulde row</td> </tr> <tr> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr bgcolor="black"> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr bgcolor="black"> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr bgcolor="black"> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr bgcolor="black"> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr bgcolor="black"> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr bgcolor="black"> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr> <td><div style="display:none">Even testen</div> </td> </tr> <tr> <td>Laatste gevulde row</td> </tr> </table> </body> </html> |